stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 117769
  • 12 اردیبهشت 1399 - 13:29
0
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

سه هیئت ورزشی نیاز به برگزار مجمع انتخاباتی دارد

سه هیئت ورزشی نیاز به برگزار مجمع انتخاباتی دارد
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان این‌که هیأت‌های ورزشی شمشیربازی، کاراته و بدمینتون نیاز به برگزار مجمع انتخاباتی دارند، بیان داشت: مشکل مجمع کاراته حل شده است و در اولین زمان مجمع انتخاباتی این هیأت برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

علی‌رضا امین‌آزاده ، در پاسخ به این سؤال که مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی چه زمانی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که به دلیل کرونا پیش آمد، مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی به دلیل تجمع و نیاز به سفر‌های شهرستانی و استانی برگزار نشد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به این‌که مجامع عادی انتخاباتی با رعایت پروتکل‌های پزشکی قرار است برگزار شود، گفت: البته این موضوع هنوز از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت کتبی ابلاغ نشده است و هر زمان این اتفاق بیفتد، مجامع را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که هیأت‌های ورزشی شمشیربازی، کاراته و بدمینتون نیاز به برگزار مجمع انتخاباتی دارند، بیان داشت: مشکل مجمع کاراته حل شده است و در اولین زمان مجمع انتخاباتی این هیأت برگزار می‌شود.

امین‌آزاده در مورد هیأت بدمینتون عنوان داشت: از زمان ثبت نام کاندید‌ها برای این هیأت ۳ ماه گذشته، همچنین یکی از کاندید‌ها انصراف داده است و نیاز است دوباره ثبت نام انجام شود و سپس مجمع انتخاباتی برگزار شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا ورزشکاران اصفهانی به کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر گفت: خوشبختانه در بین ورزشکاران اصفهانی فردی به کرونا مبتلا نشده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.