stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 117923
  • 13 اردیبهشت 1399 - 1:47
1
به همت فرهنگسرای هنر شاهین شهر؛

« نمایش های کوتاه ۵ دقیقه ای» برگزار می شود

« نمایش های کوتاه ۵ دقیقه ای» برگزار می شود
مدیر فرهنگسرای هنر شاهین شهر گفت: دومین جشنواره «نمایش کوتاه ۵ دقیقه ای خانواده» با شعار شعار« باهنر در خانه می مانیم» به صورت مجازی برگزار می شود.
قلم | qalamna.ir :

در برهه ای که سبک زندگی شهروندان، رویکرد های متناسب را نیاز دارد و شرایطی که امید و همدلی می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، برگزاری برنامه های مجازی می تواند به هرچه بهتر کردن ابعاد فرهنگی و پرورش دادن استعدادهای هنری شهر کمک کند.

در همین راستا فرهنگسرای هنر، وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر اقدام به برگزاری جشنواره ای مجازی با عنوان « نمایش های کوتاه ۵ دقیقه ای»  کرده است.

مدیر فرهنگسرای هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری قلم، از برگزاری دومین دوره این نمایش خبر داد.

مریم سادات معلایی با اشاره به برگزاری نمایش دوره قبل به صورت صحنه ای، ادامه داد: شرایط کرونا، باعث برگزاری مجازی این نمایش شد.

وی در مورد شعار برگزاری این دوره ادامه داد: فرهنگسرای هنر با شعار« باهنر در خانه می مانیم» ، و با هدف فراگیری و تقویت جنبه های آموزشی و سرگرم کننده و اشاعه هنر تئاتر در بین خانواده ها دومین جشنواره نمایش کوتاه ۵ دقیقه ای خانواده را به صورت مجازی برگزار می کند.

مدیر فرهنگسرای هنر موضوعات اصلی این دوره شامل: نگاهی به خانواده با محوریت امید، محبت، احترام و سلامتی ، مشارکت، همدلی با کادر درمانی و کلیه فعالان مبارزه با کرونا، بالا بردن سطح بردباری و مقاومت خانواده ها با بهره گیری از هنر والای نمایش می باشد.

معلایی ادامه داد:‌ علاقمندان می توانند با توجه به مقررات و ضوابط مندرج در پوستر جشنواره، آثار خود را به شماره تلفن همراه ۰۹۹۰۹۸۵۴۳۱۵ ارسال کنند.

وی با اعلام آخرین فرصت ارسال آثار در روز ۳۱ اردیبهشت ماه خاطرنشان کرد: روز ۸ خرداد ماه اسامی آثار برگزیده اعلام می شود.

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار ناهید حاجی رضازده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.