stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 120596
  • 17 اردیبهشت 1399 - 16:35
0

اعتقادی به فضای دو قطبی مردم و مسئولان نداریم

اعتقادی به فضای دو قطبی مردم و مسئولان نداریم

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: از خبرنگاران و رسانه‌ها در سال جدید انتظار داریم مردم را در مسیر توسعه شهرستان اردستان با واقعیت‌هایی که در حال انجام است همراه کنند.

قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا تأملی در نشست خبری در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: اردستان سالمندترین شهرستان استان اصفهان است و در وضعیت کرونا بیش از ۸ هزار جمعیت آن در معرض ابتلا به کرونا قرار داشت.

وی افزود: تمام اقدامات انجام شده در ستاد کرونا در چارچوب اختیارات شهرستان بوده در حالی که قبل از بیماری کرونا برآورد می‌کردیم بیش از ۴۰۰ نفر تلفات بر اثر این بیماری داشته باشیم، اما با تمام تلاش‌هایی که شد شاهد حداقل تلفات ناشی از کرونا در اردستان هستیم.

فرماندار اردستان گفت: خوشبختانه امسال شاهد افزایش بیش از ۴۰ درصد بارندگی نسبت به بلندمدت بودیم و در ۴۰ سال گذشته برای دومین بار بیشترین بارندگی‌ها را در اردستان داشتیم و همچنان ادامه دارد. البته سیل و بارندگی‌ها خسارت‌هایی را هم داشته که در حال رفع آن هستیم.

تأملی با اشاره به اتفاقات سال ۹۸ در شهرستان اردستان با بیان اینکه تأسیس بخش مهاباد و مشارکت ۹۱ درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین اتفاقات بوده است، گفت: البته اتفاقات مهم دیگری از جمله کاهش ۲۳ درصدی طلاق، رفع تملک پنج واحد صنعتی تعطیل شده از بانک و واگذاری به سرمایه‌گذار جدید، افتتاح تعداد زیادی اماکن ورزشی، فرهنگی و… از دیگر اتفاقات خوب سال ۹۸ در اردستان بود.

وی با بیان اینکه با فراهم کردن زیرساخت‌ها، سال ۱۳۹۹ در حوزه جهش تولید و اشتغال سال طلایی اردستان است، گفت: امسال به حوزه مسکن به صورت ویژه‌ نگاه خواهد شد. هیات مدیره جدید انجمن خیران مسکن‌ساز شهرستان مشخص شده و محدودیتی جهت واگذاری زمین برای خیران جهت ساخت مسکن وجود ندارد.

تأملی گفت: به افراد بورس باز در حوزه مسکن و زمین که باعث ایجاد حباب شده‌اند هشدار می‌دهیم و فراخوانی برای ساخت مسکن خواهیم داد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه از ۱۱ نهاد شهرداری و دهیاری، آب منطقه‌ای، مجموعه دستگاه‌های خدماتی شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره راهداری، اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی در سال جدید انتظار یک فعالیت ویژه داریم، گفت: این ادارات در سال جدید باید با یک نگاه ویژه به حوزه خود در جهت رضایت‌مندی مردم تلاش کنند.

تأملی گفت: به هیچ عنوان به فضای دو قطبی مردم و مسئولان اعتقاد نداریم. متأسفانه فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها در تلاش هستند که مردم را از مسئولان جدا کنند. از خبرنگاران و رسانه‌ها در سال جدید انتظار داریم مردم را در مسیر توسعه شهرستان اردستان با واقعیت‌هایی که در حال انجام است همراه کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.