stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 123355
  • 25 اردیبهشت 1399 - 11:41
1
تاكيد استاندار كرمانشاه بر اتمام پروژه های مسكن مهر تا پايان شهريور ماه:

تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های انتقال آب به پروژه چشمه سفید کرمانشاه

تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های انتقال آب به پروژه چشمه سفید کرمانشاه
استاندار كرمانشاه بر اتمام ساخت پروژه های مسكن مهر تا پايان شهريورماه سالجاری در استان تاكيد كرد.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در جلسه شورای مسکن بر اتمام ساخت پروژه های مسکن مهر تا پایان شهریورماه سالجاری در استان تاکید کرد و گفت: مراحل ساخت ۶۶۹ واحد مسکن مهر باید تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد تا هر چه سریعتر روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان شروع شود.

وی دستگاه های اجرایی را به همکاری و هماهنگی بیشتر جهت اتمام ساخت این پروژه ها فرا خواند و اظهار داشت: دستگاه ها موظف هستند نهایت اهتمام و تلاش خود را برای ساخت پروژه های مسکن مهر در استان بکار گیرند، زیرا هدف ما تعیین و تکلیف هر چه سریعتر این پروژ ها و خانه دار شدن متقاضیان است.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به برنامه های دولت برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، تصریح کرد: پس از اتمام ساخت پروژه های مسکن مهر باید تلاش کنیم تا از فرصت ایجاد شده توسط دولت برای خانه دار شدن مردم با اجرای طرح اقدام ملی مسکن استفاده کنیم و از مدیران می خواهیم که با قاطعیت به دنبال اجرای این طرح در استان باشند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به مشکلات پروژه چشمه سفید کرمانشاه در زمینه آب و موضوع آب و فاضلاب گفت: برای انجام زیرساخت، انتقال آب و حل مشکل آب و فاضلاب این پروژه که امید جمعی از مردم به اجرای آن است، ۲۰ میلیارد ریال اختصاص می دهیم و از دستگاه ذیربط و پیمانکار پروژه می خواهیم نهایت تلاش خود را برای آماده شدن و افتتاح هر چه سریعتر این پروژه بکار گیرند.

بازوند ادامه داد: همچنین برای اجرای این ۶۶۹ واحد مسکن مهر که در شهرهای قصرشیرین، کرند غرب، ماهیدشت و بیستون هستند، هدف گذاری کرده ایم که تا پایان شهریور ماه به اتمام برسند و در اختیار مردم قرار گیرند.

وی تصریح کرد: به پروژه هایی که دارای متقاضی هستند کمک خواهیم کرد که اجرای این پروژه ها هر چه سریعتر پیگیری و به اتمام برسد، اما در پروژه هایی که فاقد متقاضی هستند، اداره راه و شهرسازی استان موظف است که ظرف ۱۰ روز الی یک ماه پس از مشخص شدن میزان آورده نسبت به برگزاری مزایده برای تعیین تکلیف این پروژه ها اقدام کند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.