stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 124294
  • 28 اردیبهشت 1399 - 12:31
1
ملی‌پوش اسلالوم قایقرانی جوانان:

نه تنها افت نکرده ام بلکه پیشرفت‌هایی هم داشته‌ام

نه تنها افت نکرده ام بلکه پیشرفت‌هایی هم داشته‌ام
ملی‌پوش اسلالوم قایقرانی جوانان گفت: بعد از سالها بی آبی رودخانه زاینده رود، فرصت پیدا کردم بر روی این رودخانه در شهرم پارو بزنم و تمرین کنم، طی این چند جلسه تمرین آبی احساس می‌کنم نه تنها افت نکرده ام بلکه پیشرفت‌هایی هم داشته‌ام.
قلم | qalamna.ir :

فائزه روناسی، اظهار کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا تمرینات بدنی و تخصصی را زیر نظر مربی خود در خانه آغاز کردم، همچنین با توجه به توانایی و نیازهایم تمرینات دیگری را هم انجام می دادم.

ملی‌پوش اسلالوم قایقرانی جوانان گفت: در این مدت دو نوبت صبح و عصر روزانه ۳ ساعت تمرینات بدنسازی و شبیه‌سازی داشتم، چون قایق و پارو داشتم علاوه بر اینکه از آن‌ها به عنوان وزنه استفاده کردم که در تمرینات شبیه سازی نیز کاربرد خوبی داشت.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال از پارو و توپ برای تمرینات تعادلی بر روی آب استفاده کردم، این نحوه تمرین تجربه جالبی بود که در این مدت انجام دادم و من را در موقعیت تازه ای قرار داد که بتوانم نیازها و علاقمندی‌هایی که دارم را بر اساس امکانات موجود طراحی کنم. تمرین در خانه هرچند سختی‌های خاص خود را داشت، اما استرس بحث کرونا را نداشتم و با خیال راحت تمرین می‌کردم. محدود بودن در فضای خانه موجب شده بود که تمریناتم تا حدی تکراری شود و به دنبال ایجاد تنوع در آن باشم که تا حدی موفق بودم.

روناسی اظهار کرد: ماندن و تمرین در خانه فرصت خوبی بود که بتوانم فیلم مسابقاتم را ببینم و آن‌ها را آنالیز کنم تا بر روی نقاط ضعف و قوتم تمرکز کنم، همچنین با دیدن فیلم دیگر قهرمانان این رشته و دیدن تکنیک‌های خوبشان از آن‌ها الگو برداری کردم، حتی در چند مورد همزمان با دیدن فیلم با پارو هم تمرین کردم.

وی افزود: از اواسط هفته گذشته با توجه به اطلاعیه جدیدی که از سوی ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام شد، ورزشکاران قایقرانی مجوز آغاز تمرینات را پیدا کردند و من نیز بعد از سالها بی آبی رودخانه زاینده رود، فرصت پیدا کردم بر روی این رودخانه در شهرم پارو بزنم و تمرین کنم، طی این چند جلسه تمرین آبی احساس می‌کنم نه تنها افت نکرده ام بلکه پیشرفت‌هایی هم داشته‌ام.

ملی‌پوش اسلالوم قایقرانی جوانان گفت: شنیدم که قرار است اسلالوم نیز وارد لیگ شود و مسابقاتی را برگزار کند، البته چند پیشنهاد نیز داشتم که هنوز تصمیم‌گیری نکردم. متاسفانه فروردین ماه مسابقات کسب سهمیه داشتیم که کنسل شد و هنوز هیچ خبری در این خصوص اعلام نشده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.