stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 124414
  • 28 اردیبهشت 1399 - 15:09
1
دکتر بازوند:

برای معرفی کرمانشاه نیازمند تکرار تجربه‌های موفقی مانند سریال “نون خ” هستیم

برای معرفی کرمانشاه نیازمند تکرار تجربه‌های موفقی مانند سریال “نون خ” هستیم
استاندار کرمانشاه گفت: برای معرفی بهتر کرمانشاه نیازمند تکرار تجربه‌های موفقی مانند سریال نون خ ۲ هستیم.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، دکتر هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی در زمان حیات پربرکت‌شان عنوان کردند در دل هر بحران می‌توان فرصت‌های زیادی خلق کرد که نمونه عینی این فرصت‌سازی در جریان بحران کرونا اتفاق افتاد.

وی افزود: دشمنان دیدند که چرخ‌های اقتصاد ایران بدون نفت هم می‌چرخد و ایرانی‌ها عزتمندانه همچنان بر تداوم آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی پافشاری می‌کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه بیان کرد: ۸۰ درصد کرمانشاهی‌ها در جریان بحران کرونا همکاری بسیار مناسبی برای مهار این بحران داشتند و از بسیاری از برنامه‌های کاری و تفریحی خویش گذشتند.

دکتر بازوند با تجلیل از نقش روابط عمومی‌ها در بحران کرونا گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در آگاه‌سازی و اقناع و همدل کردن مردم برای مهار این بحران داشتند که جای تقدیر بسیار دارد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خویش عنوان کرد: کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی در عرصه‌های مختلف است و روابط عمومی‌ها باید این پتانسیل‌ها را با هوشمندی به تصویر بکشند.

استاندار کرمانشاه ساخت سریال نون خ ۲ را فرصت مناسبی برای معرفی استان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: مردم ایران در طول ۱۵ شب با زیبایی‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و فرهنگ بالای مردم کرمانشاه آشنا شدند‌ و این اتفاق مثبت در توسعه استان اثرگذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه این سریال بازتاب مثبت و بسیار گسترده‌ای در سطح جامعه داشت و نقدهای مخالف و موافق بسیاری هم پیرامون آن نوشته شد و در مجموع یک سریال موفق ارزیابی شد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای معرفی بهتر کرمانشاه نیازمند تکرار تجربه‌های موفقی مانند سریال نون خ ۲ هستیم.

وی تحقق اهداف شعار سال را اولویت اصلی استان دانست و گفت: برای جهش تولید نیازمند یک حرکت جهادی و همه جانبه از سوی دولت و مردم هستیم.

مقام ارشد دولت در استان کرمانشاه افزود: شعار جهش تولید باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود و روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها یک نقش بسیار کلیدی در این زمینه دارند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.