stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 124566
  • 28 اردیبهشت 1399 - 19:11
1
بهرام نژاد:

اگر مدیری اعتقاد به اطلاع رسانی نداشته باشد جایگاهی حاشیه‌ای خواهد داشت

اگر مدیری اعتقاد به اطلاع رسانی نداشته باشد جایگاهی حاشیه‌ای خواهد داشت
مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه گفت: اگر مدیری اعتقاد به امر اطلاع رسانی نداشته باشد بی‌گمان روابط عمومی آن مجموعه نیز جایگاهی حاشیه‌ای خواهد داشت و بالعکس.
قلم | qalamna.ir :

مسعود بهرام نژاد مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه صبح یک شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که به ریاست استاندار کرمانشاه و در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ اظهار داشت: در دنیای کنونی روابط عمومی های نوین انتقال پیام به شیوه های سنتی عبور کرده و با مجهز شدن به علم ارتباطات و روابط عمومی رسالت های خود را دنبال می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی می‌توانند در عرصه روابط عمومی موفق ظاهر شوند که علاوه بر تسلط علمی و مهارت کافی ، هنرمندان چیره دست و خلاقی نیز باشند. در روابط عمومی‌های خلاق گاهی متن یک خبر یا تدوین یک گزارش مستند تصویری آن چنان هنرمندانه تنظیم می شود که مصداق بارز ” یک اثر هنری ” بوده و قابل ارایه در جشنواره ها و مسابقات هنری و تخصصی است.

این مدیر ستادی استانداری کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: امروزه در دنیا روابط عمومی ها با واژه‌هایی مانند مغز متفکر، قلب تپنده، چشم بینا، گوش شنوا و … توصیف می‌شوند ولی متاسفانه این توصیف ها و القاب در حد حرف باقی مانده و روابط‌عمومی‌ها جایگاهی همسطح این توصیف‌ها نیافته‌ و از منابع مادی و غیر مادی برای تحقق این القاب برخوردار نیستند.

بهرام نژاد گفت: کارکردهای علمی و فنی از یک سو و توقعات و انتظارات سازمان ها از دیگر سو کاملا ایجاب می کند جایگاه اداری روابط عمومی تا سطح معاونتی مثل ” معاونت ارتباطات و هماهنگی” ارتقا یابد.

مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه در ادامه روابط عمومی ها را در شرایط کنونی در نظام اداری و دولتی کشور؛ مجموعه‌هایی کاملا متاثر از نگاه مدیران بالادستی دانست و گفت: اگر مدیری اعتقاد به امر اطلاع رسانی نداشته باشد بی‌گمان روابط عمومی آن مجموعه نیز جایگاهی حاشیه‌ای خواهد داشت و بالعکس.

 بهرام نژاد تاکید کرد: بدون تعارف لازم است از حضور مهندس بازوند بعنوان یک فرصت کم نظیر برای تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها در استان کرمانشاه بهره برده و برای ارتقای آن برنامه ریزی کرد.

 وی در ادامه به توقعات متقابل مجموعه های مدیریتی از روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: شایسته است روابط عمومی‌ها در کنار پیگیری مطالبات ، همیشه خود را در برابر این پرسش ببینند که تا چه اندازه در اطلاع رسانی به موقع و شایسته سازمان و در سطح بالاتر اقلیم و جغرافیای فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و… که به آن متعلق هستند موفق ظاهر شده اند؟

 وی تاکید کرد: زمانی که این دغدغه در ذهن مجموعه‌های روابط عمومی شکل گرفت آن هنگام می‌توان تغییر نگاه سنتی مدیران را نیز با اقتدار بیشتر مطالبه کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.