stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 124660
  • 29 اردیبهشت 1399 - 9:31
0
آیت الله علما:

هیچ مستحبی بالاتر از رسیدگی به ضعفا و فقرا نیست

هیچ مستحبی بالاتر از رسیدگی به ضعفا و فقرا نیست
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: همانطور که امام خمینی (ره) تاکید داشتند هیچ مستحبی بالاتر از رسیدگی به ضعفا و فقرا نیست.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، آئین توزیع ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی و معیشتی که به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی صورت گرفته با حضور نماینده ولی فقیه در استان، روحانیون، مسؤلین و اصحاب رسانه در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

حضرت آیت الله علما در این مراسم اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده، ضروری است از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمت به مردم استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: هرکس که در امر کمک به محرومان جامعه مشارکت کند از اجر و پاداش دنیوی و اخروی در پیشگاه خداوند برخوردار خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: خدمت به مردم مطابق روایات، احادیث و همچنین از دیدگاه ائمه و معصومین (ع) از زیباترین و ارزشمندترین کارها نزد خداوند متعال است.

آیت الله علما گفت: کار خیر آثار و نتایج بسیاری دارد لذا از آنچه خدا به انسان رزق داده می‌تواند انفاق کند.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر حفظ روحیه خدمت و تداوم کمک‌های مومنانه در تمام ایام سال، خاطرنشان کرد: همانطور که امام خمینی (ره) تاکید داشتند هیچ مستحبی بالاتر از رسیدگی به ضعفا و فقرا نیست.

وی همچنین به سخنانی از آیت الله بهجت در خصوص انجام کار خیر اشاره کرد و گفت: همانطور که ایشان فرمودند توفیق، توفیق زاست و اگر کار الهی باشد نسل به نسل ادامه خواهد داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.