stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 125305
  • 29 اردیبهشت 1399 - 18:38
2
استاندار کرمانشاه:

عملیات اجرایی ۷۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در کرمانشاه آغاز می شود

عملیات اجرایی ۷۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در کرمانشاه آغاز می شود
استاندار کرمانشاه گفت: سه هزار میلیارد تومان در صنعت ساختمان کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست هم اندیشی با فعالان بخش خصوصی حوزه مسکن با اشاره به اینکه ساخت مسکن، صنایع وابسته را فعال و اشتغالزایی می کند اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه صنعت مسکن سازی، باید مدیران دولتی و بخش خصوصی به تفاهم‌ برسند.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم سرمایه گذاران را به استان جذب کنیم باید بتوانیم برای آن ها فرش‌قرمز پهن کرده و تسهیل گری های لازم را برای آن ها انجام دهیم.

بازوند بیان کرد: اگر می‌خواهیم طرح اقدام ملی مسکن با موفقیت روبه رو شود، وزارت راه و شهرسازی باید آن را به یک اولویت ملی تبدیل کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مسکن‌ مهر معایب و مزایایی داشت و نمی توانیم مزایای آن را نبینیم، همه طرح های ما هم معایب و مزایایی دارند از این رو طرح اقدام ملی مسکن نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشد که باید اصلاح شود.

مقام ارشد دولت در استان کرمانشاه گفت: کلانشهر شدن یک مزیت برای کرمانشاه است و با وجود تمام‌ سختی ها، ۳۴۰‌ هکتار از اراضی دولتی را به محدوده شهر کرمانشاه اضافه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در زیرمجموعه شورای مسکن کمیته ای تشکیل خواهیم داد تا اگر انبوه سازان و بخش خصوصی با مشکل روبه رو شوند آن را برطرف کنند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید طرح اقدام ملی را در داخل شهرها متمرکز کنیم افزود: دور کردن ساخت و سازها از شهر هزینه های بسیاری برای تامین زیرساخت ها در بر خواهد داشت.

بازوند در پایان اذعان داشت: ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی سهمیه استان کرمانشاه است که عملیات اجرایی ۷ هزار و ۵۰۰ واحد آن شروع خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.