stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 125760
  • 30 اردیبهشت 1399 - 13:36
0

فروش سال گذشته شرکت‌های دانش بنیان ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است

فروش سال گذشته شرکت‌های دانش بنیان ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است

ایسنا/بوشهر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ شرکت دانش بنیان داریم که فروش آنها در سال گذشته به ۱۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

قلم | qalamna.ir :

سورنا ستاری، در حاشیه افتتاحیه کارخانه نوآوری بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: هر بار که به بوشهر می آیم تغییرات و روند رشد و ایده ها و تیم های جدید را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: پس از استقرار شرکت ها در این کارخانه، جایگاه شایسته ای برای حضور جوانان شایسته و صاحب ایده و اختراع برای تجاری سازی ایده هایشان است.

ستاری خاطرنشان کرد: ساختمان های جدید پارک علم و فناوری امرور افتتاح می شود و باز هم ما برای توسعه آن سرمایه گذاری خواهیم کرد.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ شرکت دانش بنیان داریم که فروش آنها در سال گذشته به ۱۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است. ارزش سهام شرکت هایی که در حال حاضر در بورس مشارکت دارند حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان است در حالی که بسیاری از آنها هنوز در بورس وارد نشده اند.

این مسئول تصریح کرد: اقتصاد دانش بنیان، تبدیل به اقتصاد قابل توجهی شده است؛ و امیدوارم با توسعه ای که در استان بوشهر اتفاق می افتد اتفاقات خوبی برای جوانان روی دهد.

سورنا ستاری تصریح کرد: در حوزه های مربوط به اعطای وام و تسهیلات دست ما کاملا باز است و در زیرساخت ها هم تا جایی که بتوانیم کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.