stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 126451
  • 31 اردیبهشت 1399 - 16:27
1
استاندار کرمانشاه:

از معلمان دلسوز استان در ارائه دروس تحصیلی به دانش آموزان تقدیر و تشکر می کنیم/ شرایط حاضر نیاز به همراهی مردم برای غلبه بر کرونا دارد

از معلمان دلسوز استان در ارائه دروس تحصیلی به دانش آموزان تقدیر و تشکر می کنیم/ شرایط حاضر نیاز به همراهی مردم برای غلبه بر کرونا دارد
استاندار كرمانشاه گفت: از تلاش و پيگيري معلمين دلسوز و خلاق استان در ارائه دروس تحصيلي در ايام كرونا از طريق فضاي مجازی به دانش آموزان تقدير و تشكر مي كنيم و اين عزيزان در اين فضا و شرايط از تحصيل دانش آموزان دست نكشيدند.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ مهندس هوشنگ بازوند در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم شریف استان در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: باید از خلاقیت و تلاش موثر همه معلمین عزیز استان کرمانشاه در ارائه دروس تحصیلی از طریق فضای مجازی به دانش آموزان ” که آینده سازان جامعه ایران اسلامی هستند” در ایام کرونا تقدیر و تشکر کنیم و همچنین جا دارد از مدیرکل، معاونین آموزش و پرورش و تمام مدیران مدارس مناطق مختلف استان در راهبری و مدیریت چگونگی تحصیل در ایام کرونا و تلاش هایی که برای مقابله با این ویروس داشتند، تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص حضور دانش آموزان در مدارس با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: این حضور به هیچ عنوان اجباری نیست و هدف فقط رفع مشکل درسی دانش آموزان است و خانواده ها به هیچ وجه نگران عدم حضور فرزندان خود در مدارس نباشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان گفت: بعضی از دانش آموزان که برای رفع مشکل درسی خود در مدارس حضور پیدا می کنند با توجه به تاکید خود خانواده ها و مسئولین آموزش و پرورش مسائل و نکات بهداشتی را رعایت می کنند که در این راستا هم باید از سعی و همراهی خانواده ها و دانش آموزان تقدیر و تشکر کنیم.

مقام عالی استان در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم گفت: نباید با انجام بعضی آزمایش ها از دانش آموزان به آنها استرس وارد شود و رعایت مسائل بهداشتی مانند استفاده از دستکش و ماسک و ضدعفونی کردن مرتب و مستمر مکان های امتحانات کافی است.

استاندار کرمانشاه از مدیریت آموزش و پرورش استان خواست که هماهنگی های لازم را با نیروهای مسلح جهت انجام منظم مکان های امتحانات نهایی پایه دوازدهم در سطح استان بعمل آورد.

بازوند بیان داشت: باید برای خانواده ها و خود دانش آموزان پایه دوازدهم اطلاع رسانی شود که با رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش و همچنین ضدعفونی کردن مکان های آزمون، تحت هیچ شرایطی نگران انتقال ویروس در این حوزه ها نباشند.

وی همچنین با اشاره به زحمات و ایثار کادر پزشکی و درمانی استان در مبارزه شجاعانه و ایثارگرانه با ویروس بیماری کرونا تصریح کرد: به پاس تقدیر از زحمات و تلاش های این عزیزان امروز در این جلسه مصوب می کنیم که فرزندان این عزیزان برای ثبت نام در آموزشگاه های آزاد، زبان و علمی از ۵۰ درصد و برای ثبت نام در مدارس غیر دولتی از ۲۰ درصد تخفیف در سال ۱۳۹۹ برخوردار شوند و همه باید تلاش کنیم که گوشه ای از زحمات ارزشمند این عزیزان در جامعه جبران شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: کادر پزشکی، درمانی و پرستاری در این مدت از یک طرف تلاش کردند که سلامتی و تندرستی برای بیماران مبتلاء به بیماری کرونا را بدست آورند و از سوی دیگر تلاش کردند که سلامتی و تندرستی مردم به خطر نیفتاد که این اقدام جهادی و بسیجی بسیار ارزشمند و ستودنی است.

نماینده عالی دولت در استان همچنین از رسانه ها و مسئولین آموزش و پرورش که با مردم در ارتباط هستند خواست که وضعیت شیوع دوباره کرونا را در جامعه برای مردم اطلاع رسانی کنند.

بازوند اظهار داشت: شرایط فعلی، شرایط سختی است و این شرایط امکان دارد که خطر جدی برای استان ایجاد شود لذا از رسانه ها و مسئولین آموزش و پرورش که با مردم ارتباط نزدیکی دارند می خواهیم که شرایط را اطلاع رسانی کنند و به مردم یادآوری شود که حتماً نکات مربوط به پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به صحبت هایی که از قبل در خصوص ویروس کرونا می شد، گفت: با توجه به اینکه این ویروس ناشناخته است لذا صحبت ها و حدس هایی که در خصوص آن گفته می شد، مانند اینکه این ویروس در فصل گرما از بین می رود اما در حال حاضر می بینیم در گرمترین نقاط ویروس شیوع پیدا کرده بنابراین این صحبت ها علمی و درست نبود و همه موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی برای مبارزه جدی با این ویروس هستیم.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر در جامعه مسائل بهداشتی رعایت نشود هزینه های زیادی متحمل خواهد شد و ویروس دوباره شیوع جدی پیدا خواهد کرد لذا رسانه ها در اقناع سازی جامعه برای رعایت مسائل بهداشتی کمک کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.