stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 126777
  • 01 خرداد 1399 - 14:24
2
مسئول دفتر امام جمعه شاهین شهر خبر داد؛

برپایی نماز عید سعید فطر در پارک انقلاب

برپایی نماز عید سعید فطر در پارک انقلاب
مسئول دفتر امام جمعه شاهین شهر از برپایی نماز عید سعید فطر در پارک انقلاب خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

مسئول دفتر امام جمعه شاهین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری قلم، با اشاره به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا از تهران در خصوص جزییات نماز عید سعید فطر در شهرهای سراسر کشور، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر  شاهین شهر به صورت متمرکز در پارک انقلاب برپا برگزار می شود.

رحمانی در خصوص زمان بندی برگزاری نماز عید فطر گفت: ساعت ۶ صبح، دعای ندبه و پس از آن در ساعت ۷:۱۵ ، نماز به امامت حجت الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه شاهین شهر برپا می شود.

مسئول دفتر امام جمعه شاهین شهر همچنین از اختصاص ۱۶ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری شاهین شهر خبر داد و افزود: این اتوبوس ها خدمات رسانی به شهروندان از مسکن مهر و پردیس تا انتهای گلدیس را قبل از نماز و بعد از نماز بر عهده دارند.

رحمانی در پاسخ به سوالی در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی افزود: تعداد ۳۰ نیرو برای نظارت بر نحوه رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین نمازگزاران در در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ورودی محل اقامه نماز نیز شهروندان توسط ماموران شبکه بهداشت غربالگری و ضدعفونی می شوند، گفت: طبق اطلاع رسانی صورت گرفته ، نمازگزاران باید ماسک، مهر و زیر انداز همراه خود داشته باشند.

مسئول دفتر امام جمعه شاهین شهر همچنین گفت: وظیفه استقرار خدمات صوت نیز بر عهده شهرداری و تانکر آب ، جهت گرفتن وضو نمازگزاران با شرکت آب و فاضلاب است.

 

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ناهید حاجی رضازاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.