stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 127114
  • 02 خرداد 1399 - 13:11
0
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل:

حمایت از فلسطین محدود و مخصوص به یک جغرافیای خاص نیست

حمایت از فلسطین محدود و مخصوص به یک جغرافیای خاص نیست
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت:قضیه حمایت فلسطین محدود و مخصوص به یک جغرافیای خاص نیست و بلکه مربوط به همه ملت‌هایی است که نسبت به اصول انسانی و حقوق بشر حساس هستند.
قلم | qalamna.ir :

سیدجواد ساداتی نژاد، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: این روز، یادگار حضرت امام خمینی (ع) برای مسلمین و تمام آزادی خواهان جهان است.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس یک روز مکتب ساز اسلامی در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی و حامیان ضدبشری آن است، ابراز داشت: غصب سرزمین آبا و اجدادی ملت فلسطین توسط یک رژیم جعلی مغایر با تمام قوانین بین المللی است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه امت اسلامی و آزادی خواهان جهان هیچ وقت دست از حمایت مردم فلسطین بر نمی‌دارند، تصریح کرد: قضیه حمایت فلسطین محدود و مخصوص به یک جغرافیای خاص نیست و بلکه مربوط به همه ملت‌هایی است که نسبت به اصول انسانی و حقوق بشر حساس هستند.

وی قضیه فلسطین را ترازی برای پایبندی به اصول انسانی دانست و خاطرنشان کرد: حقوق بشر مورد ادعای استکبار و کشورهای حامی رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی همانند لکه ننگی در تاریخ آن کشورهاست.

ساداتی نژاد با اشاره به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر هم رزمان شهیدش بیان داشت: نابودی رژیم صهیونیستی از روی کره زمین کمترین خون بهای فرمانده جهانی مقاومت است.

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای زنده نگه داشتن روز جهانی قدس

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و سراسر دنیا و عدم امکان برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس یادآور شد: به دلیل شرایط خاص کشور و عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس باید از ظرفیت فضای مجازی برای زنده نگه داشتن روز جهانی قدس استفاده کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس یادگار بزرگ به جای مانده از حضرت امام خمینی (س) است، متذکر شد: این یادگار بزرگ مخصوص کسانی است که معتقد به آزادی حقوق بشر و عدالت در جامعه جهانی است.

وی معامله قرن را یک طرح ننگین از طرف استکبار جهانی دانست و افزود: همراهی برخی از کشورهای منطقه با این طرح هیچ نتیجه‌ای جز شرمندگی، شکست و ضرر برای آنها در بر نخواهد داشت.

تشکیل محور مقاومت در منطقه موجب عزت جبهه اسلام در مقابل نظام ظلم شده است

ساداتی نژاد تشکیل محور مقاومت در منطقه را باعث عظمت و عزت جبهه اسلام در مقابل نظام ظلم دانست و گفت: روحیه جهاد و ایثار رزمندگان مقاومت باعث ماندگاری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملل منطقه شده است و امیدواریم به زودی شاهد نابودی رژیم سفاک صهیونیستی در منطقه باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.