stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024
  • کد خبر : 127144
  • 02 خرداد 1399 - 13:53
2
استاندار همدان تاکید کرد:

اصحاب رسانه‌ همدان بدون حاشیه به دنبال آگاهی بخشی و حفظ سلامت مردم اند

اصحاب رسانه‌ همدان بدون حاشیه به دنبال آگاهی بخشی و حفظ سلامت مردم اند
استاندار همدان با بیان این که همکاری مردم در کنار تلاش خوب رسانه‌ها و اصناف نقش موثری در مقابلا با کرونا داشت که قابل تقدیر و ستایش است.، گفت: اصحاب رسانه‌ استان بدون حاشیه به دنبال آگاهی بخشی و حفظ سلامت مردم بودند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری اصناف و رسانه که با حضور رییس کمیته امداد خمینی (ره)کشور برگزار شد، از تلاش و کوشش‌های خیرخواهانه نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در راستای خدمت به نیازمندان تشکر و قدردانی کرد و گفت: استان همدان در زمینه نیکوکاری و مودت آوازه خوبی در کشور دارد.
این مقام مسئول ادامه داد: مشارکت وهمکاری مردم فهیم استان درکنار ایثار کادر بهداشت و درمان آسیب‌های کرونا را با حداقل ممکن رساند.
استاندار همدان تصریح کرد: پیش از اعلام اولین ابتلا به کرونا در کشور، در استان همدان تمهیدات لازمی اندیشیده شد و برنامه‌های خاصی نیز در نظر گرفته شد که همه آن ها نتیجه داد.

شاهرخی با بیان این که همکاری مردم در کنار تلاش خوب رسانه‌ها و اصناف نقش موثری در مقابلا با کرونا داشت که قابل تقدیر و ستایش است، گفت: اصحاب رسانه‌ استان بدون حاشیه به دنبال آگاهی بخشی و حفظ سلامت مردم بودند.
استاندار همدان با تاکید بر این که بین مسئولان استان و مردم همدان، اعتماد خوبی وجود دارد، مطرح کرد: فضای همراهی و وفاق مسئولان و دیگر اقشار مختلف جامعه همدان رمز موفقیت استان در مقابله با کرونا است.

گفتنی است؛ آئین افتتاح و آغاز به کار همزمان مرکز نیکوکاری اصناف و مرکز نیکوکاری رسانه اول خردادماه با حضور سید سعید شاهرخی، استاندار همدان و سید مرتضی بختیاری، ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور انجام شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.