stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 131639
  • 13 خرداد 1399 - 12:14
0
دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان:

امروز در شرایط عادی نیستیم که عادی هم حرکت کنیم/مهم‌ترین اولویت مجلس یازدهم ، رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف باشد

امروز در شرایط عادی نیستیم که عادی هم حرکت کنیم/مهم‌ترین اولویت مجلس یازدهم ، رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف باشد
دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت: امروز در شرایط عادی نیستیم که عادی هم حرکت کنیم و امروز حرکت جهادی تمام قوا و به خصوص دولت می‌تواند مشکلات کشور را مرتفع کند.
قلم | qalamna.ir :

رسول حامدیان ، در خصوص مهم‌ترین اولویت‌های مجلس یازدهم، اظهار کرد: معتقدم مهم‌ترین اولویت‌ها در پیام مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه مجلسِ جدید آمده بود. کنترل تورم، ایجاد اشتغال، تحقق جهش تولید و رسیدگی به موضوع بانک‌ها، مهم‌ترین اولویت‌هایی است که مجلس باید به آن بپردازد.

وی افزود: البته از این موارد مهم‌تر رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف جامعه است که اگر مجلس بتواند به بخشی از این وظایف بپردازد کار بزرگی کرده است.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان، گفت: هم‌اکنون به دلیل تورم بالا، تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، وضعیت معیشتی اقشار ضعیف جامعه بدتر از گذشته شده است چرا که این اقشار پشتوانه مالی ندارند و در فشار هستند و این کاستی‌ها ممکن است مورد سوءاستفاده دشمن و ضد انقلاب قرار گیرد. بنابراین باید مجلس قوانینی تصویب کند که رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف تسهیل شود.

حامدیان ادامه داد: بنابراین امروز در شرایط عادی نیستیم که عادی هم حرکت کنیم و امروز حرکت جهادی تمام قوا و به خصوص دولت می‌تواند مشکلات کشور را مرتفع کند. مجلس باید روی این حرکت جهادی تأکید کند و به دولت برای رفع مشکلات کمک کند چراکه قوه مجریه قدرت اجرا دارد و مجلس تنها وظیفه قانون‌گذاری و نظارت را دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.