stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 131956
  • 14 خرداد 1399 - 10:57
0
مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان:

دانشجویان، سامانه را تا زمان امتحانات مکرر چک کنند/آغاز امتحانات از ۳۱ خرداد ماه

دانشجویان، سامانه را تا زمان امتحانات مکرر چک کنند/آغاز امتحانات از ۳۱ خرداد ماه
مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با اشاره به اینکه امتحانات از ۳۱ خرداد ماه آغاز می‌شود، بیان داشت: دانشجویان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه امتحانات به سامانه گلستان مراجعه کنند و مکرر سامانه را تا زمان امتحانات چک کنند تا در صورت تغییر در برنامه امتحانات، از تغییرات احتمالی اطلاع داشته باشند.
قلم | qalamna.ir :

رضاعلی معصومی، در خصوص مصوبات جلسه شورای آموزش دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در تاریخ ۱۲ خرداد ماه، اظهار کرد: بر اساس این مصوبات آزمون‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود، نحوه برگزاری آزمون مجازی و آنلاین و سایت مربوطه نیز توسط اساتید و پردیس‌ها و مراکز مربوطه متعاقباً اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با اشاره به اینکه شرایط اصفهان در خصوص شیوع کرونا قرمز اعلام شده است، افزود: با توجه به اینکه هیچگونه خدمات رفاهی از جمله خوابگاه و تغذیه به دانشجویان ارائه نمی‌شود، حضور دانشجویان در پردیس‌ها و مراکز جهت رفع اشکال الزامی نیست و ضرورت ندارد و دانشجویان می‌توانند جهت رفع اشکال به صورت مجازی با استاد مربوطه هماهنگ شوند.

وی تصریح کرد: از ۱۷ خرداد تا زمان شروع امتحانات، اساتید جهت رفع اشکال و پاسخگویی به دانشجویان به صورت مجازی آمادگی دارند و جدول زمان‌بندی پاسخگویی اساتید به دانشجویان از سوی پردیس‌ها و مراکز اعلام خواهد شد.

معصومی با اشاره به اینکه امتحانات از ۳۱ خرداد ماه آغاز می‌شود، بیان داشت: دانشجویان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه امتحانات به سامانه گلستان مراجعه کنند و سامانه را تا زمان امتحانات مکرر چک کنند تا در صورت تغییر در برنامه امتحانات، از تغییرات احتمالی اطلاع داشته باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان اضافه کرد: آزمون دروس آزمایشگاهی در زمانی که شرایط سفید و مساعد شد به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در صورتی که شرایط مساعد و سفید نشود، درس ناتمام اعلام می‌شود تا ترم بعد آزمون برگزار و نمره اعلام شود.

وی در ادامه گفت: در رشته تربیت‌بدنی بر اساس تصمیم پردیس یا مرکز مربوطه دروسی که به صورت تربیت‌بدنی در خانه اجرا شده، اساتید آزمون غیرحضوری داشته و ثبت نمره کنند، در غیر این صورت مانند دروس آزمایشگاهی اقدام می‌شود.

معصومی در پایان خاطرنشان کرد: در دروس نظری ۱۰ نمره برای تکالیف عملکردی دانشجویان در نظر گرفته می‌شود و ۱۰ نمره هم از محتوای دروس به صورت مجازی آزمون اخذ می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.