stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 132679
  • 17 خرداد 1399 - 10:30
3
استاندار کرمانشاه:

درخواست افزایش اختیارات ستادهای استانی برای وزیر محترم کشور ارسال شده است/ فعالیت تالارهای عروسی ممنوع است

درخواست افزایش اختیارات ستادهای استانی برای وزیر محترم کشور ارسال شده است/ فعالیت تالارهای عروسی ممنوع است
استاندار کرمانشاه گفت: فعالیت تالارهای عروسی ممنوع است.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز در نشست ستاد استانی مدیریت و‌ مقابله با کرونا اظهار داشت: نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم تشدید می شود.

وی افزود: مشارکت مردم و رعایت توصیه های بهداشتی برای کنترل و‌ مهار بیماری کرونا ضروری است.

بازوند گفت: بازارچه جوانرود بر اساس مصوبه ستاد استانی و پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی از امروز به مدت یک هفته تعطیل است، اداره کل صمت در خصوص لزوم استفاده مغازه داران و‌ صاحبان کسب و کار از ماسک اقدام و نظارت مستمر انجام شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: استودیو سلامت با توجه به شیوع و ورود به پیک دوم بیماری توسط صدا و سیما با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از امروز راه اندازی شود، همچنین اطلاع رسانی و فعالیت های آموزشی در سطح جامعه بیشتر شود و‌ از ظرفیت های موجود برای ارتقاء سطح آگاهی مردم برای انجام اقدامات پیشگیرانه استفاده گردد.

مقام ارشد دولت در استان کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت کلیه تالارهای عروسی از امروز ممنوع است و‌ کمیته نظارت بر اجرای مصوبات بر این مهم نظارت خواهد کرد خاطرنشان ساخت: شهرداری ها و هلال احمر موظف هستند نسبت به اعلام هشدار وضعیت قرمز در تمامی شهرستانها اقدام نمایند.

بازوند گفت: دستگاه های اجرایی می توانند برای کارکنانی که دارای بیماری زمینه ای هستند از شرایط دور کاری استفاده کنند و درخواست افزایش اختیارات ستادهای استانی برای وزیر محترم کشور ارسال شده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه محدودیت های تردد در آرامستان ها، مراسم های ختم و عزاداری را به مردم اطلاع رسانی نماید اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه ساماندهی وضعیت دست فروش ها را در اولویت قرار دهد و در صورت فعالیت، فاصله گذاری اجتماعی کاملاً رعایت شود.

مقام ارشد استان کرمانشاه در ادامه بیان کرد: مردم از چاپ اعلامیه تحریم خودداری نمایند و‌ ضمناً حضور مداحان در مراسم های تشییع و ختم ممنوع است، همچنین استقرار سیستم نوبت دهی الکترونیک در مطب های خصوصی ضروری است و سریعاً باید در دستور کار قرار گیرد که از تجمع مردم در مراجعه به مطب پزشکان جلوگیری شود.

بازوند در پایان گفت: آموزش و پرورش تعداد حوزه های امتحانات نهایی را افزایش دهد که دانش آموزان با فاصله اجتماعی مناسب در آزمون حضور یابند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.