stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 133224
  • 18 خرداد 1399 - 13:08
1

امشب جلسه پرسش و پاسخ اسپیس‌ایکس با مردم

طبق اعلام شرکت فضایی خصوصی اسپیس‌ایکس، امشب یک جلسه پرسش و پاسخ در مورد “کرو دراگون” و “استارلینک” برگزار می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از انگجت، اگر می‌خواهید در مورد پروژه‌های شرکت فضایی خصوصی اسپیس‌ایکس(SpaceX) بیشتر از آنچه در اخبار می‌بینید، اطلاعات کسب کنید، اکنون این شانس را دارید که به صورت رو در رو با مسئولان این شرکت به تماشای جلسه پرسش و پاسخ در مورد کپسول “کرو دراگون” و “استارلینک” بنشینید.

تیم نرم افزاری این شرکت امروز از ساعت ۱۵ به وقت منطقه زمانی شرقی(۲۳:۳۰ به وقت ایران) یک جلسه پرسش و پاسخ در ردیت(Reddit) برگزار می‌کند تا به سؤالات مربوط به نرم افزاری که پروژه‌های اسپیس‌ایکس از جمله “کرو دراگون”(Crew Dragon) و “استارلینک”(Starlink) را هدایت می‌کند، پاسخ دهد. ردیت یک شبکه اجتماعی است که در آن کاربران به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مختلف می پردازند.

این شرکت چند روز پیش توانست برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۱ دو فضانورد ناسا را از خاک آمریکا با کپسول “کرو دراگون” به ایستگاه فضایی بین‌المللی رساند.

همچنین در پروژ “استارلینک” به دنبال استقرار چندین هزار ماهواره اینترنتی در مدار زمین است تا اینترنت را در سراسر دنیا از جمله کورترین و دورافتاده ترین نقاط کره زمین فراهم کند.

طبق اعلام اسپیس‌ایکس، شش نفر از کارمندان کلیدی در این جلسه حاضر خواهند بود، بنابراین می‌توان انتظار پاسخ به سوال‌های متعددی را داشت.

این شرکت فضایی معمولا چنین جلساتی برگزار نمی‌کند و همین باعث می‌شود که به احتمال زیاد پیگیری این جلسه ارزشمند باشد تا ببینیم که چه چیزهایی در انتظار صنعت فضایی است. به عنوان مثال هنگامی که “ایلان ماسک” در سال ۲۰۱۷ یک گپ Reddit را در مورد موشک BFR که اکنون به “استارشیپ”(Starship)  تغییر نام داده است، برگزار کرد، همه چیز را از طراحی موتور موشک گرفته تا دیدگاه خود در مورد تاسیس سکونت‌گاه در مریخ تشریح کرد.

شاید جلسه امشب هیچ افشاگری تکان دهنده‌ای نداشته باشد، اما می‌تواند برخی از شکاف‌های اطلاعاتی را پر و حس کنجکاوی ما را ارضا کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.