stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 133355
  • 18 خرداد 1399 - 17:42
3
استاندار کرمانشاه:

سمن ها ظرفیتی بزرگ برای توسعه کرمانشاه هستند/ مشکل اصلی جوانان اشتغال است

سمن ها ظرفیتی بزرگ برای توسعه کرمانشاه هستند/ مشکل اصلی جوانان اشتغال است
استاندار کرمانشاه گفت: مشکل اصلی جوانان اشتغال است و باید دستگاه ها و مجموعه های مختلف به تعهدات خویش در قبال اشتغال زایی برای جوانان عمل کنند.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز یکشنبه ۱۸ خردادماه در اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه که با حضور نمایندگان گروه های مردم نهاد و مدیران دستگاه های عضو ستاد در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جایگاهی ویژه و محوری برای جوانان قائل شده اند و در واقع این جوانان هستند که می توانند مشکلات و موانع را از پیش روی کشور بردارند.

وی با تجلیل از نقش آفرینی جوانان در بحران اخیر کرونا بیان کرد: جوانان در قالب گروه های مردم نهاد از دل تهدید کرونا، فرصت آفریدند و در قالب یک پوشش گسترده همدلی به صحنه آمدند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه، سمن ها را یک ظرفیت قابل اتکا برای توسعه استان دانست و گفت: دستگاه ها باید پیرامون چگونگی بهره گیری از این ظرفیت ها برنامه های مناسبی را تدوین کرده و به ستاد ساماندهی امور جوانان ارایه کنند.

بازوند تاکید کرد: مشکل اصلی جوانان اشتغال است و باید دستگاه ها و مجموعه های مختلف به تعهدات خویش در قبال اشتغال زایی برای جوانان عمل کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تهدید ویروس کرونا همچنان به قوت خود باقی است و ضرورت دارد جوانان همچنان به نقش آفرینی در این عرصه به شکل پررنگ‌تری ادامه دهند.

مقام ارشد استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: با توجه شواهد و آمارهای موجود، استان کرمانشاه در حال گذراندن یک پیک تازه از بیماری کرونا است که با شرایطی بسیار سخت تر از پیک اول روبرو هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مرحله دانشگاه علوم پزشکی وارد فاز بیماریابی شده و روزانه ۶۰۰ تست انجام می دهد که در این شرایط طبیعی است آمار مبتلایان سیر صعودی داشته باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.