stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 134351
  • 21 خرداد 1399 - 12:01
1
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن:

مصاحبه رادولوویچ با رسانه‌ها برای باشگاه سندیت ندارد/ سرمربی مونته‌نگرویی ذوب‌آهن باید به تعهداتش پایبند باشد

مصاحبه رادولوویچ با رسانه‌ها برای باشگاه سندیت ندارد/ سرمربی مونته‌نگرویی ذوب‌آهن باید به تعهداتش پایبند باشد
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با تاکید بر اینکه سرمربی مونته‌نگرویی ذوب‌آهن باید به تعهداتش پایبند باشد، اظهار داشت: رادولوویچ به مدت یک‌ فصل و نیم به باشگاه ذوب‌آهن متعهد است و باید به تعهداتش عمل کند.
قلم | qalamna.ir :

احمد جمشیدی ، با تاکید بر اینکه سرمربی مونته‌نگرویی ذوب‌آهن باید به تعهداتش پایبند باشد، اظهار داشت: رادولوویچ به مدت یک‌ فصل و نیم به باشگاه ذوب‌آهن متعهد است و باید به تعهداتش عمل کند. باشگاه به تعهداتی که به رادولوویچ داشته عمل کرده و وی مبلغی که باید در این مدت می‌گرفت را دریافت کرده است.

وی افزود: زمانی که بحث کرونا پیش آمد رادولوویچ از باشگاه درخواست مرخصی کرد و گفت باید نزد خانواده‌اش بازگردد. زمانی که با درخواست رادولوویچ موافقت شد، مدیریت و اعضای هیئت مدیره باشگاه علاوه بر تعهدات مندرج در قراردادش، از وی تعهد گرفتند که به محض صدور مجوز برای شروع تمرینات و آغاز مسابقات باید به ایران بازگردد. از طرفی همان‌طور که اطلاع دارید، در مونته‌نگرو هم کرونا شیوع پیدا کرده و رادولوویچ هم می‌گوید مدتی است در قرنطینه به سر می‌برد. با این حال ما برای رادولوویچ بلیت تهیه‌ و به او اعلام کرد‌ه‌ایم که باید بازگردد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: به رادولوویچ ایمیل فرستاده‌ایم که باید نسبت به تعهداتش پایبند بوده و بازگردد و در تمرینات حضور یابد و مسابقات را ادامه دهد، چون طبق قرارداد یک فصل و نیم با ذوب‌آهن قرارداد دارد.

وی سخنان رادولوویچ با رسانه‌ها را فاقد سندیت خواند و گفت: مصاحبه رادولوویچ با رسانه‌ها برای باشگاه سندیت ندارد و او باید به باشگاه پاسخگو بوده و خواسته‌هایش را به صورت مکتوب اعلام کند. رادولوویچ تاکنون چیزی درباره قطع همکاری به باشگاه اعلام نکرده و ما منتظر بازگشت او هستیم.

جمشیدی در پاسخ به اینکه واکنش باشگاه ذوب‌آهن در صورت پایبند نبودن رادولوویچ به تعهداتش چه خواهد بود، گفت: هیئت مدیره باشگاه نهایتا تا روز پیج‌شنبه تشکیل جلسه خواهد داد و اگر رادولوویچ تا آن زمان بازنگردد، درباره او تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد. در جلسه هیئت مدیره وضعیت تیم مورد بررسی قرار گرفته و رادولوویچ باید تکلیفش را با ما مشخص کند، اگر نمی‌تواند بازگردد، باید دلیل این امر را بدانیم و تمام این مسائل در جلسه هیئت مدیره مطرح می‌شود.

وی با تایید مبلغ ۱۴۰ هزار دلار دریافتی رادولوویچ، تاکید کرد که در صورت شکایت به فیفا، ذوب‌آهن متضرر نخواهد بود و افزود: رادولوویچ این مبلغ را گرفته است. تعهدات باشگاه ذوب‌آهن مثل سایر باشگاه‌ها نیست که در صورت ارجاع پرونده به فیفا، محکوم شده و به مشکل بربخوریم. مطمئن هستیم با توجه به نوع قراردادی که با رادولوویچ بسته‌‌ایم و نوع تعهدی که ایشان دارد، از نظر حقوقی هیچ مشکلی برای باشگاه ذوب‌آهن ایجاد نمی‌شود. اگر رادولوویچ بازنگردد، مطمئن باشید که ما پیروز پرونده خواهیم بود.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: قطعا اگر رادولوویچ به تعهداتش عمل نکند و بازنگردد، ما به فیفا شکایت خواهیم کرد. رادولوویچ با توجه به تعهدی که در قبال باشگاه دارد، باید بازگردد. همان‌طور که گفتم باشگاه ذوب‌آهن به تعهدات مالی خود در قبال رادولوویچ عمل کرده و قرارداد محکمی با او بسته است.

وی در پاسخ به اینکه در صورت عدم بازگشت رادولوویچ خسارت وارد شده به باشگاه ذوب‌آهن چگونه جبران خواهد شد، گفت: مطمئن باشید باشگاه ذوب‌آهن با توجه به نوع قراردادی که با رادولوویچ منعقد شده است، از نظر مالی خسارتی نخواهد دید. اگر رادولوویچ بازنگردد، به شما اطمینان می‌دهم ضرر و زیانی متوجه باشگاه ذوب‌آهن نخواهد بود و حتی رادولوویچ جریمه خواهد شد. اما او تاکنون درباره قطع همکاری و عدم بازگشت حرفی به ما نزده است و حتی روز پنج‌شنبه گذشته که رادولوویچ با مدیرعامل باشگاه از طریق ویدئوکنفرانس تماس گرفته بود، در سفارت حضور داشت و در حال آماده کردن مقدمات بازگشتش بود.

جمشیدی درباره عدم بازگشت دستیار رادولوویچ و مهاجم صربستانی ذوب‌آهن، بیان کرد: درباره این ۲ نفر نیز بحث کرونا مشکل‌ساز شده و در تلاش هستیم تا مقدمات بازگشت آنها را فراهم ‌کنیم تا حتی اگر با پرواز میسر نشد، به صورت زمینی برگردند. درباره این ۲ نفر نیز باشگاه ذوب‌آهن به تعهداتش عمل کرده و هر ۲ موظف هستند برگردند. دارکو بیدوف موظف به بازگشت بوده و حرفی هم از برنگشتن نزده است و در جواب ایمیل باشگاه، تاکید کرده که خود را در اسرع وقت می‌رساند.

وی در پاسخ به اینکه باشگاه ذوب‌آهن اولتیماتوم زمانی برای بازگشت اعضای خارجی خود در نظر گرفته است یا خیر، گفت: خیر ما تاکنون هیچ اولتیماتوم خاصی به رادولوویچ و دستیارش نداده‌ و فعلا مقدمات بازگشت این افراد را فراهم کرده‌ایم. این مساله به نتیجه جلسه هیئت مدیره برمی‌گردد و باید دید که شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.