stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 135024
  • 23 خرداد 1399 - 13:23
2
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری خبر داد؛

کلنگ زنی نخستین کلینیک خودرویی در میدان مرکزی میوه و تره بار

کلنگ زنی نخستین کلینیک خودرویی در میدان مرکزی میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری با اعلام کلنگ زنی نخستین کلینیک خودرویی در میدان مرکزی میوه و تره بار در روز یکشنبه اظهار داشت: بیش از سه هزار واحد صنفی خدمات خودرویی در کلان شهر اصفهان فعال است و این واحدهای صنفی با عدم تمرکز در مکان‌های خاصی مشکلات زیست محیطی و آلودگی‌های بصری و ترافیکی را موجب می‌شوند.
قلم | qalamna.ir :

محمد مجیری ، با اعلام کلنگ زنی نخستین کلینیک خودرویی در میدان مرکزی میوه و تره بار در روز یکشنبه اظهار داشت: بیش از سه هزار واحد صنفی خدمات خودرویی در کلان شهر اصفهان فعال است و این واحدهای صنفی با عدم تمرکز در مکان‌های خاصی مشکلات زیست محیطی و آلودگی‌های بصری و ترافیکی را موجب می‌شوند.

وی افزود: با مشارکت بخش خصوصی زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع برای نخستین کلینیک خودرویی در میدان میوه و تره بار اصفهان در نظر گرفته شده است که در روز یکشنبه با حضور شهردار و اعضای شورای شهر کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در گذشته هم مکان‌هایی برای خدمات خودرو در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: گاراژهای خیابان شاپور قدیم نشان از اهمیت کلینیک خودرو در گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه مکاتباتی با مناطق پانزده گانه شهرداری کلانشهر اصفهان جهت تخصیص زمین‌هایی برای کلینیک خودرویی انجام شده گفت: با ساماندهی این صنف می‌توان از شدت آلودگی و خطرات زیست محیطی کاست و مردم به صورت متمرکز از خدمات خودرویی بهره مند شوند.

مجیری اشاره‌ای هم به ساماندهی اصنافی نظیر موتورسیکلت و دوچرخه، طلا و جواهر، صنایع دستی، پرنده فروشان داشت و افزود: بالغ بر یکصد و ۲۰ هزار واحدهای صنفی در شهرستان اصفهان فعال است که مزاحمت‌هایی برای شهروندان را در پی خواهند داشت و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با مطالعه «طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری» درصدد است تا نقشه راهی برای ساماندهی وضع موجود بیابد و با جانمایی منطقی و به روش مشارکتی اقدام کند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.