stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 135227
  • 24 خرداد 1399 - 11:00
4
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

پایگاه ورزش قهرمانی اصفهان از امروز آغاز به کار کرد

پایگاه ورزش قهرمانی اصفهان از امروز آغاز به کار کرد
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل کشوری در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی و نظر به ضرورت آماده‌سازی قهرمانان و ملی‌پوشان استان اصفهان، پایگاه ورزش قهرمانی اصفهان از روز شنبه ۲۴ خرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز می‌کند.
قلم | qalamna.ir :

به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل کشوری در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی و نظر به ضرورت آماده‌سازی قهرمانان و ملی‌پوشان استان اصفهان، پایگاه ورزش قهرمانی اصفهان از روز شنبه ۲۴ خرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در حین استفاده ورزشکاران فاصله‌گذاری فیزیکی به صورت الزامی رعایت خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای ورزشکاران و قهرمانان در اولین مراجعه به پایگاه، ابتدا ظرفیت مجاز استفاده‌کنندگان تعیین می‌شود و با توجه به ظرفیت تعیین شده و زمان مورد نظر ورزشکاران، سانس‌ها مشخص و در کارت الکترونیکی ورزشکار ثبت خواهد شد؛ بر این اساس و به منظور رعایت فاصله و عدم ازدحام نفرات، ورزشکاران ملزم هستند فقط در سانس مشخص برای تمرین در پایگاه حضور یابند.

زیبایی خاطرنشان کرد: با توجه به خطرات احتمالی بیماری کرونا ضروری است کلیه قهرمانان و استفاده‌کنندگان از پایگاه قهرمانی موارد ذکر شده را رعایت کنند؛ در غیر این صورت مدیریت پایگاه از پذیرش ورزشکارانی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند امتناع خواهد کرد‌‌.

سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: همراه داشتن ماسک و استفاده از آن در حین تمرین، استفاده از دستکش لاتکس، همراه داشتن حوله شخصی، همراه داشتن زیرانداز جهت استفاده روی دستگاه‌ها، همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده، رعایت فاصله اجتماعی در حین تمرین و همراه داشتن کارت ثبت ورود و خروج الکترونیکی از الزامات استفاده از پایگاه قهرمانی است.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.