stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
  • کد خبر : 135516
  • 25 خرداد 1399 - 10:06
2
رئیس امور انتقال شمال استان اصفهان:

کاشان از نظر تأمین برق مشکلی ندارد

کاشان از نظر تأمین برق مشکلی ندارد
رئیس امور انتقال شمال استان اصفهان با بیان اینکه کاشان از نظر تأمین برق مشکلی ندارد، بیان داشت: اما اگر در شبکه برق سراسری در تابستان پیش رو مشکلی پیش آید و کمبودی احساس شود، قطعی برق را به صورت استان به استان سهمیه بندی می‌کنند ولی مدیران استان اصفهان سعی می‌کنند همانند سال قبل این خاموشی و قطع برق را به مناطقی اختصاص دهند که دارای دمای پایین‌تری نسبت به منطقه کاشان هستند.
قلم | qalamna.ir :

امیراعلا جدی ، با اشاره به اینکه دکل‌های فشار قوی ۶۳ کیلوولتی جمع آوری شده در سال ۱۳۵۶ احداث شده بودند، اظهار داشت: کار جمع آوری این دکل‌ها از سال ۱۳۹۶ آغاز و در نهایت هفته گذشته به صورت کامل جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه قبلاً مسیر احداث این دکل‌ها بیابان بود، ابراز داشت: در این چند سال اخیر به دلیل ساخت و سازهای انجام گرفته در مسیر این هشت دکل مشکلات فراوانی برای اهالی و سکنه مسیر این دکل‌ها ایجاد شده بود.

رئیس امور انتقال شمال استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح جمع آوری این دکل‌ها در یک مسیر سه کیلومتری و با مشارکت شهرداری کاشان انجام شد، تصریح کرد: تمام این دکل‌ها که در حدفاصل میدان آب تا محدوده شهرک ناجی آباد کاشان بود جمع آوری و با کابل‌های زمینی جایگزین شد.

هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی برای جمع آوری دکل‌های فشار قوی محدوده شهری کاشان

وی از هزینه اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای این طرح عملیاتی خبر داد و خاطرنشان کرد: با جمع آوری این دکل‌ها علاوه بر اینکه مشکلات و خطرات ناشی از آن برای همشهریان کاشانی کاهش یافت باعث تغییر در مبلمان شهری کاشان نیز شد.

جدی همچنین با اشاره به وجود دکل‌های فشار قوی موجود در بلوار کشاورز و مادر کاشان یادآور شد: این دکل‌ها خیلی حادثه آفرین و مشکل ساز نیستند و به دلیل اینکه برای جابجایی آنها بودجه بسیار زیادی لازم است در حال حاضر امکان جمع آوری این دکل‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کاشان از نظر تأمین برق مشکلی ندارد، بیان داشت: اما اگر در شبکه برق سراسری در تابستان پیش رو مشکلی پیش آید و کمبودی احساس شود، قطعی برق را به صورت استان به استان سهمیه بندی می‌کنند ولی مدیران استان اصفهان سعی می‌کنند همانند سال قبل این خاموشی و قطع برق را به مناطقی اختصاص دهند که دارای دمای پایین‌تری نسبت به منطقه کاشان هستند.

رئیس امور انتقال شمال استان اصفهان با اشاره به مصرف زیاد برخی از مشترکین از برق توزیع شده در سطح شبکه مصرف تاکید کرد: مشترکین شبکه مصرف باید اقدامات صرفه‌جویانه را انجام دهند و در ساعات پیک مصرف از روشن کردن وسایل برقی پرمصرف مثل اتو، کولرگازی و غیره به صورت همزمان جلوگیری کنند.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.