stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 137366
  • 28 خرداد 1399 - 12:16
1
با حضور دادستان اصفهان و جمعی از مسئولان؛

دادستان جدید خوانسار معرفی شد

دادستان جدید خوانسار معرفی شد
شامگاه سه شنبه 27 خرداد ماه ، در مراسمی با حضور دادستان اصفهان و جمعی از مسئولان، دادستان جدید خوانسار معرفی شد.
قلم | qalamna.ir :

شامگاه سه شنبه ۲۷ خرداد ماه ، در مراسمی با حضور دادستان اصفهان و جمعی از مسئولان، دادستان جدید خوانسار معرفی شد.

فرماندار خوانسار در معارفه دادستان جدید خوانسار اظهار داشت: خط مشی نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است، خدمت کردن به مردم راه حلی برای برون رفت از مشکلات و دستیابی به اهداف مقدس جمهوری اسلامی و نظام است.

محمود مسلم زاده گفت: با همدلی و هم صدایی سران سه قوه در حوزه‌های مختلف مشکلات قطعاً برطرف می‌شود، در قالب خدمت به مردم سیاست‌هایی است که با هماهنگی مسئولین شورای تأمین و شورای اداری انجام می‌شود.

فرماندار خوانسار گفت: از جایگاه دادستان در شهرستان استفاده خواهیم کرد، عمل به قانون مداری وضعیت جامعه از هر لحاظی خوب می‌شود، خدمت بدون منت به مردم سرلوحه کار مسئولین باید قرار گیرد.

ا صلاح گری بین مردم ورودی‌های دادگستری را کاهش می‌دهد

حجت الاسلام رسول خواجه کریمی امام جمعه خوانسار در ادامه با بیان اینکه هر حکومتی نیاز به قوه قضائیه دارد تا تدوین گر قوانین باشند، اظهار داشت: هر قوه‌ای جایگاه خودش را دارد اما سخت‌ترین قوه‌، قوه قضائیه است چون طلب قضاوت کردن امر محبوبی نیست.

وی با بیان اینکه قانون اساسی و قوانین مدنی جاری کشور هنوز اصلاح نشده است، تصریح کرد: قضاوت سخت است، اگر اصلاح گری بین مسلمانان مثل گذشته انجام شود پرونده‌های ورودی به دادگستری کاهش می‌یابد و قوه قضائیه به امور برقراری عدالت در جامعه بهتر گام برمی‌دارد.

کشفیات هروئین و شیشه در خوانسار در ماه فروردین امسال از سال گذشته پیشی گرفت

محمود خلیلیان دادستان سابق خوانسار اظهار داشت: در مدت ۳۳ ماه گذشته صرفاً در مرحله دادسرا و تحقیقات مقدماتی یکهزار و ۴۳۸ پرونده رسیدگی شده است.

وی افزود: دو هزار و ۶۸۲ پرونده در مرحله اجرای احکام حکم اجرا شده است، بالغ بر ۱۰ هزار پرونده در مرحله دادسرا تشکیل شده است که نسبت به جمعیت شهرستان جالب نیست، بیش از ۹۰ درصد پرونده‌ها با شکایت شاکی خصوصی و ۱۰ درصد از سوی مرجع انتظامی تشکیل شده است.

دادستان سابق خوانسار تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت شهرستان و احیای حقوق عامه و دفاع از آزادی‌های مشروط در شهرستان خوانسار سال ۹۶ برای نخستین بار در استان اصفهان مصوبه ۵۵۶ شورای امنیت کشور در شهرستان خوانسار اجرا شد.

وی با بیان اینکه میزان کشفیات هروئین و شیشه در شهرستان خوانسار در فروردین ماه امسال بیش از کل آمار مواد کشف شده در ۱۲ سال گذشته است، گفت: با همکاری شهرداری و شورای شهر شهر و کسبه بازار معضل بزرگ سد معبر در شهر خوانسار مرتفع شد.

خلیلیان گفت: حضور فعال در کمیسیون‌های شبه قضائی از جمله کمیسیون ماده ۹۹ و ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و معرفی مهندسین ناظر متخلف به شورای انتظامی نظام مهندسین، مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغ‌ها، جلوگیری از قطع بدون مجوز درختان، برخورد قاطع با تخریب کنندگان منابع طبیعی و شکار حیوانات انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: گفت: با پیگیری‌ها در خصوص نحوه تقسیم آب در انهار ۱۱ گانه خوانسار به نفع کشاورزان رأی صادر شد، مطالبات کشاورزان در خصوص ذخیره سازی آب در سد باغکل برای گرفتن مجوز پمپاژ نیز انجام شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.