stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 137782
  • 29 خرداد 1399 - 19:11
2
نماینده مردم کرمانشاه:

خصوصی سازی تنها راه نجات کشور است/ بر مدیریت ورزش و جوانان استان نقد جدی داریم

خصوصی سازی تنها راه نجات کشور است/ بر مدیریت ورزش و جوانان استان نقد جدی داریم
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: خصوصی‌سازی باید طوری باشد که مدیریت آن در اختیار مردم قرار بگیرد و از رانت و حقوق‌های نجومی جلوگیری کند تا جوانان هم با ارائه طرح‌های تولیدی و حضور در استارتاپ ها موجب ایجاد بنگاه‌های پر سود شوند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، اولین نشست هم اندیشی دکتر محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه با جمعی از دانشجویان استان کرمانشاه با موضوع راهکارهای توسعه استان برگزار شد.

دکتر محمد رشیدی در این نشست صمیمی ضمن گلایه از عدم حضور بانوان در این نشست اظهار داشت: داشت: اولین کاری که باید انجام دهیم این است که حضور زنان در جامعه پر رنگ تر شود و دانشگاه باید محل زایش فکر و اندیشه و تریبونی باشد برای جوانان

وی افزود: دغدغه همه مردم و مقام معظم رهبری مباحث اقتصادی است، چالش‌های بیکاری، تورم سنگین، وضعیت مسکن و خودرو نگران کننده است که اینجا مجلس باید ورود کند، نباید در مسائل حاشیه ای متمرکز شویم چراکه از اصل مطلب و وظایف اصلی مجلس جا خواهیم ماند.

رشیدی تصریح کرد: متأسفانه اعضای کمیسیون ها خیلی دیر در مجلس انتخاب شد، چرا که آیین نامه کمیسیون ها را تغییر داده اند و امتیازها، سوابق، مدارک تحصیلی و… همه اینها تاثیر گذار بود و بنده بر اساس دغدغه استان کمیسیون کشاورزی را انتخاب کردم، کشاورزی مقام اول تولید استان ماست و هیچ نماینده‌ای در طول ادوار گذشته به سمت این بخش نرفته است و به همین دلیل این کمیسیون را انتخاب کردم.

نماینده کرمانشاه گفت: جوانان باید بدانند که دولت ظرفیت استخدام نیروی جدید را ندارد و هم اکنون سالانه ۶۰۰ هزار میلیارد تومان حقوق کارکنان را پرداخت می‌کند و نمایندگان مجلس هم باید دولت را یاری کنند تا بیش از این بزرگتر نشود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، خصوصی‌سازی را مبنا و تنها راه نجات کشور دانست و بیان کرد: خصوصی‌سازی باید طوری باشد که مدیریت آن در اختیار مردم قرار بگیرد و از رانت و حقوق‌های نجومی جلوگیری کند تا جوانان هم با ارائه طرح‌های تولیدی و حضور در استارتاپ ها موجب ایجاد بنگاه‌های پر سود شوند.

رشیدی گفت: باید جوانان این منطقه را آنقدر رشد دهیم تا دیده شوند و در پست‌های مختلف از آنها استفاده شود چون مدیری که از استان دیگر وارد می‌شود برای تسلط به مسائل جغرافیا، شناسایی ظرفیت‌ها و ارتباط‌ گرفتن با بدنه مدیران استان زمان زیادی را هدر می‌دهد.

وی، مهره‌چینی توسط هر نماینده‌ای را کاملا غیرقانونی دانست و اظهار داشت: مهره‌چینی مانع مطالبه‌گری نماینده مجلس است اما ما از ابزار نظارت خود استفاده می‌کنیم و با انتصاب مدیران ناپاک کاملا مخالفیم.

این نماینده مجلس در خصوص ویژگی مدیران اجرایی خاطرنشان کرد: ۴۰ سال از انقلاب گذشته است و هنوز ۳۰ روستا در دهستان عثمانوند آب شرب ندارند و حل این مشکلات نیازمند مدیران قوی، متخصص و باانگیزه است که شبانه روز برای مردم کار کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: موضوع بعدی اینکه مدیران باید پرهیز کنند از آمارهای دروغین اشتغال و اینکه بنده ورزش استان را در حال و روز خوبی نمی بینم یعنی نسبت به مدیریت ورزشی استان به صورت جدی نقد دارم و حتماً به نظرم باید اصلاحی در این بخش صورت بگیرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.