stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 137876
  • 30 خرداد 1399 - 12:35
1

سعادتمند: اگر پفک آبی دیدید تعجب نکنید!

سعادتمند: اگر پفک آبی دیدید تعجب نکنید!

مدیرعامل استقلال می‌گوید محصولات مختلف با برند استقلال از ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

قلم | qalamna.ir :

احمد سعادتمند با حضور در برنامه «ورزش و مردم» درباره دشواری‌های کار در استقلال گفت: استقلال از گذشته در بخش‌های مختلفی مشکلات عدیده‌ای داشته اما امیدوار هستیم با کمک هواداران و با آرامش بتوانیم نقاط منفی و آزار دهنده باشگاه را برطرف کنیم و به نقطه صفر برسیم و برای توسعه و سایر اقدامات موثر گام برداریم. فکر می‌کنم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

مدیرعامل استقلال درباره واگذاری این تیم در بورس اظهار کرد: تا به حال چنین اراده‌ای برای واگذاری استقلال و پرسپولیس در بورس وجود نداشته است. ما اراده خودمان را روی افزایش سرمایه گذاشتیم. خوشبختانه توانستیم با پیگیری‌های مسئولان فعلی و سابق، گواهی کمپ حجازی را به نام استقلال بگیریم. حدود ۱۴ هزار متر از کمپ توسط پارک ارم تصرف شده بود که این موضوع هم با گفت و گو حل شده است. این کمپ ۳۷ هزار متر مربع است.

وی درباره طرح این باشگاه برای توسعه کمپ مرحوم حجازی یادآور شد: در این طرح قرار شده دیوار دور تا دور کمپ را در قالب کاشی‌های ۲۰*۳۰ به هواداران واگذار کنیم که برف و باران هم آن را خراب نمی کند و در عوض هوادار می‌تواند عکس و کدملی را روی کاشی حک کند. آن مبلغ برای ساخت کاشی و مابقی برای ساخت هتلینگ، سیستم اداری، ترمیم چمن و … صرف خواهد شد. هواداران می‌توانند دیواری را به صورت خانوادگی خریداری کنند. این کاشی ها یادبود هر شخصی است و به باشگاه کمک می‌کنند.

سعادتمند درباره بدهی‌های این باشگاه خاطرنشان کرد: باشگاهی که بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه داشته باشد، بدهی ۲۰، ۳۰ میلیارد تومانی برایش رقمی نخواهد بود.

وی درباره درآمد پایدار این باشگاه نیز گفت: ما تلاش کردیم استقلال را ارزان نفروشیم. به همین دلیل با تاخیر دو، سه ماهه، توانستیم شرکتی را پیدا کنیم که تضمین‌های لازم را به ما می‌دهد و از این طریق درآمد خوبی را داشته باشیم.

سعادتمند درباره همکاری باشگاه‌ها با کارگزاری‌ها گفت: اگر تا یک، دو ماه دیگر پفک آبی دیدید تعجب نکنید. ما در حال تولید محصولات استقلال هستیم. با پوزش از همه عزیزانی که از نام استقلال استفاده می‌کنند، برند استقلال را به صورت مجانی به کسی نمی‌دهیم. متاسفانه بعضی هم در این بین سوء استفاده کردند. بیش از ۷۰ درصد کارهای حقوقی انجام شده و تولیدات خودمان را به زودی آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه در روزهای آینده مشکل این باشگاه با کارگزار قبلی حل خواهد شد، افزود: شرکت آریا برتر از قرارداد سال گذشته حدود ۹ میلیارد تومان به ما داده است که برخی می‌گویند ما باید این مبلغ را برگردانیم اما شرکت آریا برتر تاکنون آورده‌ای برای ما نداشته و این مبلغ حق ما بوده است. با این حال کارگزار فعلی در بدو قرارداد حدود ۱۰ میلیارد تومان به ما پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: با رجوع به بند فسخ قرارداد در صورت شیوع بیماری واگیردار، در حال فسخ قرارداد هستیم. دادگاه دفاعیه ما را پذیرفته و با همکاری وزارت ورزش در حال حل و فصل این موضوع هستیم.

ادامه دارد…

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.