stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 138924
  • 02 تیر 1399 - 10:08
2
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن:

درباره رادولوویچ از حق باشگاه کوتاه نمی‌آییم

درباره رادولوویچ از حق باشگاه کوتاه نمی‌آییم
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: رقم قرارداد میودراگ رادولوویچ برای یک فصل و نیم و بسیار کمتر از مربیان ایرانی است؛ هرچند که ممکن است نوسان نرخ ارز در این موضوع اثرگذار باشد. از طرف دیگر مطمئن باشید که درباره موضوع رادولوویچ در احقاق حق و حقوق باشگاه کوتاه نمی‌آییم.
قلم | qalamna.ir :

جواد محمدی در برنامه «ضربه آزاد» شبکه استانی اصفهان، درباره اینکه گویا در مدت اخیر با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرده است، اظهار داشت: با شیوع کرونا و تعطیل شدن چرخه ورزش من هم نتوانستم به فعالیت ورزشی که قبلاً داشتم ادامه دهم و به همین دلیل کسالتی پیدا کردم که با تلاش پزشکان حل و فصل شد و به خیر گذشت.

وی افزود: خوشبختانه پس از ابلاغ پروتکل‌ها به باشگاه‌های ورزشی آن را به تمام تیم‌ها و بخش‌ها‌ی باشگاه ابلاغ کردیم و خوشبختانه مورد خاصی از ابتلا به کرونا نداشتیم. تنها در یکی از مراحل تست کرونا از تیم فوتبال یکی از بازیکنان جوان مشکوک بود که پس از قرنطینه شدن به حالت عادی بازگشت و تا این لحظه کسی در مجموعه باشگاه ذوب‌آهن کرونامثبت نیست.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: سازمان لیگ برای آغاز مجدد مسابقات دستورالعمل‌هایی را ابلاغ کرده که درباره موارد سخت‌افزاری پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ و در تمرینات نیز پروتکل‌ها را به صورت دقیق رعایت کرده‌ایم.

وی درباره هزینه‌های رعایت پروتکل‌ها و موارد بهداشتی گفت: این موارد از زمان آغاز تمرینات هزینه‌های بسیار سنگینی به دوش باشگاه‌ها گذاشته و برای مثال در هر مرحله تست کرونا باید ۵۰ نفر تست بدهند که هزینه‌های گزافی دارد. همچنین ظرفیت پروازها به یک‌سوم کاهش یافته، برای سفر زمینی تیم‌ها باید از ۲ اتوبوس استفاده کرد و برای استقرار در هتل نیز باید شرایط خاصی را لحاظ کرد که این موارد نیز هزینه‌بر است.

محمدی در پاسخ به اینکه آیا تیمی از باشگاه ذوب‌آهن منحل خواهد شد یا خیر، بیان کرد: از سال ۹۷ در هیئت‌مدیره باشگاه حضور پیدا کرده و از سال گذشته به عنوان مدیرعامل مشغول به کار شدم و در این مدت خوشبختانه تیمی منحل نشد. باشگاه ذوب‌آهن ۵۲ سال قدمت دارد که موهبتی برای استان اصفهان است و بحثی درباره منحل شدن تیمی در باشگاه ذوب‌آهن مطرح نیست.

وی درباره اینکه مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن در نشست خبری خود درباره توجه بیشتر به ورزش کارگری و همگانی به‌جای ورزش قهرمانی سخن گفته است، اضافه کرد: شرکت سهامی ذوب‌آهن، مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و سهامداران عمده آن در جلساتی که داشتیم سیاست عدم توجه به ورزش را مطرح نکرده و همواره از ورزش حمایت کرده‌اند. ورزش کارگری نیز همواره از تأکیدات مدیرعامل شرکت بوده تا فرصت برای خانواده بزرگ ذوب‌آهن و کارکنان شرکت فراهم شود که این امتیاز را در باشگاه نیز لحاظ کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: اصلاً به دنبال منحل کردن تیمی نیستیم، اما سیاست کلی شرکت و باشگاه ذوب‌آهن جلوگیری از هدررفت منابع، صرفه‌جویی صحیح و پیاده کردن اقتصاد مقاومتی است تا اشکالات موجود در هدررفت منابع را رفع کنیم که خوشبختانه بسیاری از این موارد رفع شده است. برای مثال با تدبیری که صورت گرفت حدود ۱۸ میلیارد تومان صرفه‌جویی مالی داشتیم.

وی درباره مبلغ قرارداد میودراگ رادولوویچ و تفاوت زیاد آن با قرارداد علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: علیرضا منصوریان با توافق کاملاً دوستانه از باشگاه جدا شد و به همین دلیل در قرارداد ایشان صرفه‌جویی صورت گرفت. رادولوویچ را برای یک فصل و نیم به خدمت گرفتیم و رقم قرارداد او برای این مدت، بسیار کمتر از مربیان ایرانی است که برای مدت مشابه به‌کار گرفته می‌شوند؛ هرچند که ممکن است نوسان نرخ ارز در این موضوع اثرگذار باشد. از طرف دیگر مطمئن باشید که درباره موضوع رادولوویچ در احقاق حق و حقوق باشگاه کوتاه نمی‌آییم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.