stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 139642
  • 04 تیر 1399 - 10:28
1
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان:

اختصاص اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی برای احداث شهرک ماهیان زینتی

اختصاص اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی برای احداث شهرک ماهیان زینتی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه برای احداث شهرک ماهیان زینتی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: مصوبه شورای برنامه ریزی استان اصفهان برای احداث این شهرک اخذ و با زودی پروژه عملیاتی احداث آن آغاز می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

محمدجواد بگی، با اشاره به اقدامات این شرکت برای گازرسانی و ارائه خدمات با شهرک‌های صنعتی کاشان اظهار داشت: طرح توسعه شهرک صنعتی امیرکبیر به عنوان شهرکی که بیشترین میزان تقاضای سرمایه گذاری در صنعت فرش و نساجی را دارد، اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه پست فشار قوی ۶۳ کیلوواتی برق برای تأمین برق واحدهای در حال ساخت این شهرک با مشارکت اداره برق احداث شده است، ابراز داشت: ساختمان اداری این شهرک نیز که سال گذشته کلنگ زنی شد به زودی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کلنگ زنی احداث شهرک ماهیان زینتی در کاشان تصریح کرد: کاشان و منطقه راوند قطب تولید ماهیان زینتی کشور است و احداث یک شهرک اختصاصی برای این صنعت احساس می‌شد که قرار شد که در کنار شهرک شماره ۳ صنعتی کاشان احداث شود.

وی با بیان اینکه برای احداث شهرک ماهیان زینتی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مصوبه شورای برنامه ریزی استان اصفهان برای احداث این شهرک اخذ و با زودی پروژه عملیاتی احداث آن آغاز می‌شود.

بگی با اشاره به احداث شهرک تخصص صنایع دانش بنیان در کاشان بیان داشت: قرار است این شهرک در زمینی به وسعت ۱۵۰ هکتار ساخته و به سرمایه گذاران تحویل داده شود.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.