stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 139645
  • 04 تیر 1399 - 10:28
1
سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا خبر داد؛

کاهش ۶۰ درصدی سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم

کاهش ۶۰ درصدی سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم
سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم در ۱۵ روز گذشته به حدود ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
قلم | qalamna.ir :

حجت الله غلامی، با اشاره به خطر شیوع موج دوم کرونا در کشور و در استان اصفهان اظهار داشت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خطر وقوع موج دوم کرونا دور از ذهن نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان اصفهان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است، ابراز داشت: از این بین ۳۰ هزار مورد منجر به اخطار و ۴۰ هزار مورد نیز منجر به اخطار کتبی شده است.

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به برگزاری ۳۷ جلسه این ستاد تصریح کرد: این جلسات تاکنون ۴۲۵ مصوبه داشته است که حدود ۹۵ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم در ۱۵ روز گذشته به حدود ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در صورتیکه مردم نسبت به رعایت این دستورالعمل‌ها حساسیتی به خرج ندهند ممکن است وضعیت استان نسبت به حال وخیم‌تر شود.

غلامی که برای شرکت در جلسه کمیسیون ماده ۵ به کاشان سفر کرده بود، بیان داشت: با مصوبه این کمیسیون سایت ۲۴ هکتاری گردشگری پارک الهیه کاشان برای ساخت مورد بررسی و مصوب شد.

وی همچنین از بررسی سایت دو هکتاری توانبخشی آران و بیدگل در این جلسه خبر داد و یادآور شد: طرح تفضیلی شهرستان کاشان بعد از بررسی‌های لازم به زودی ابلاغ می‌شود.

معاون عمرانی استانداری اصفهان افزود: در این جلسه مصوباتی نیز درباره ارائه خدمات مطلوب به واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و تغییر کاربری خانه‌های تاریخی به مجتمع‌های اقامتی داشتیم که این مصوبات به زودی ابلاغ می‌شود.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.