stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 140126
  • 05 تیر 1399 - 11:40
4
دیدار استاندار کرمانشاه با پیشکسوتان بازار کرمانشاه/

دکتر بازوند: اصناف با روحیه مذهبی و انقلابی برای قطع زنجیره انتقال کرونا کنار مردم بودند

دکتر بازوند: اصناف با روحیه مذهبی و انقلابی برای قطع زنجیره انتقال کرونا کنار مردم بودند
استاندار کرمانشاه گفت: اصناف با همراهی و همدلی خالصانه برای قطع زنجیره انتقال کرونا نشان دادند که فعالان این عرصه بار دیگر با تعهد، روحیه مذهبی و انقلابی و پایبندی به اصول و ارزش های دینی و انسانی در بحرانها کنار مردم حضور دارند.
قلم | qalamna.ir :

دکتر هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در دیدار با پیشکسوتان بازار و خانواده شهداء اصناف ضمن اشاره به تلاش های خالصانه و همراهی همیشگی اصناف و‌ بازاریان گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون فعالان این عرصه با ایثار و فداکاری در تمامی بحرانها کنار ملت و دولت حضور داشته اند و این تلاش و همدلی قابل تقدیر است.

 دکتر بازوند در این دیدار از نقش آفرینی موثر و خالصانه اصناف و‌ بازاریان در بحران کرونا سخن گفت و بیان داشت: اصناف در آغاز شیوع بیماری کرونا برای تعطیلی واحدهای صنفی به صورت خودجوش اقدام کردند و در پویش مواسات نیز برای مساعدت به مردم و کمک و پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی پیشقدم شدند و با همراهی و همدلی خالصانه برای قطع زنجیره انتقال کرونا نشان دادند که فعالان این عرصه بار دیگر با تعهد، روحیه مذهبی و انقلابی و پایبندی به اصول و ارزش های دینی و انسانی در بحرانها کنار مردم حضور دارند.

 در ادامه دکتر بازوند ضمن تقدیر از تلاش های رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه از پیشکسوتان و خانواده شهید صحرایی نیز تجلیل کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.