stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 146000
  • 23 تیر 1399 - 8:39
3
مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان خبر داد؛

جانمایی ۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی در منطقه شش

جانمایی ۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی در منطقه شش
مدیر منطقه شش شهرداری در چهل و هفتمین برنامه از سلسله برنامه‌های اصفهان در مسیر امید با اشاره به اینکه ۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی در کلانشهر اصفهان در منطقه شش جانمایی شده است، تصریح کرد: در سال گذشته ۹۰ درصد از ۱۱۵ پروژه در منطقه شش شهرداری اصفهان عملیاتی شد؛ امسال هم ۱۵۵ پروژه در این منطقه تعریف شده که ۱۳۱ پروژه جدید است.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا برکت، در آئین «هر یکشنبه، یک افتتاح» که به بهره برداری از پروژه‌های عمرانی خدماتی منطقه شش شهرداری اصفهان اختصاص یافت و نویدبخش افتتاح بوستان سایه و آغاز عملیات اجرایی مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه کشوری و احداث تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۳۴ میلیارد ریال بود، اظهار داشت: بودجه سال ۹۷ منطقه شش شهرداری، ۲۳۰ میلیارد تومان بود که ۱۲۹ درصد جذب شد و در سال گذشته با توجه به بخش اعظم پروژه‌های عمرانی در این منطقه، بودجه به ۴۳۴ میلیارد تومان افزایش یافت که ۱۳۰ درصد این بودجه وصول شد.

وی افزود: باتوجه به اهمیت تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر، بودجه امسال منطقه شش شهرداری ۵۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه شش شهرداری در چهل و هفتمین برنامه از سلسله برنامه‌های اصفهان در مسیر امید با اشاره به اینکه ۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی در کلانشهر اصفهان در منطقه شش جانمایی شده است، تصریح کرد: در سال گذشته ۹۰ درصد از ۱۱۵ پروژه در منطقه شش شهرداری اصفهان عملیاتی شد؛ امسال هم ۱۵۵ پروژه در این منطقه تعریف شده که ۱۳۱ پروژه جدید است.

وی بیان داشت: امروز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه کشوری با مشارکت ارتش آغاز می‌شود. احداث ایستگاه تصفیه خانه پساب جنوب اصفهان با حجم ۲۴۰ لیتر بر ثانیه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و از بوستان سایه با مساحت ۷۰ هزار مربع هم بهره برداری می‌شود.

در ادامه ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان با اشاره به عملیات فتح المبین و مهندسی عملیات‌های نظامی، گفت: بالغ بر یک دوم اراضی ارتش جمهوری اسلامی در استان اصفهان قرار دارد و با تفاهم و تعامل شفاف ارتش با بخش‌های مختلف توسعه شهری امکان پذیر شد و در جهت رفاه شهروندان گام برمی داریم.

وی افزود: هدف غایی شهرداری و ارتش خدمت به شهروندان است و ارتش در این راه پیش قدم است.

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز ادامه داد: طی تفاهم و تعامل با شهرداری توسعه فاز نخست خیابان کمکی ارتش از بلوار شهدای صفه تا بلوار جانبازان با سرعت در حال اجراست تا در روان سازی ترافیک مؤثر واقع شود.

وی اضافه کرد: طرح‌های تعاملی با شهرداری به پیشنهاد ارتش انجام شد و در پیشبرد رینگ چهارم در جهت رفاه حال سهروندان مؤثر است.

شهردار اصفهان هم در این آئین گفت: ارتش در تمام پروژه‌های عظیم شهری یاری رسان شهرداری بوده است و همین همکاری و تعامل با نهادها رمز موفقیت مدیریت شهری در کلانشهر اصفهان است.

وی افزود: تعامل با ارتش در مناطق پنج و شش شهرداری رمز موفقیت‌هایی است که نفع آن عاید شهروندان اصفهان می‌شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در ابتدا مطرح شدن پروژه عظیم حلقه حفاظتی غیرممکن بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش اعظم رینگ چهارم در تصرف زمین‌های ارتش است اما تعامل با ارتش ما را در پیشبرد این هدف مهم که سهم عظیمی در کاهش آلاینده‌های جوی و تصادفات دارد، مصمم ساخت.

وی بیان داشت: ده کیلومتر از مسیر رینگ حفاظتی از انتهای فاز دوم سپاهان شهر تا درچه که در اختیار ارتش است را به خود ارتش واگذار می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر این ابرپروژه عملیاتی شود.

نوروزی بازهم بر تعامل با ارتش تاکید ورزید و گفت: با دوری از حواشی و تمرکز بر اهدافی که نشاط و امید را به این مردم می بخشد می‌توان رفاه بیشتری برای شهروندان فراهم کرد.

وی درپایان مدت ده ماهه برای افتتاح مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید کشوری را اعلام کرد و افزود: با تلاش شبانه روزی امیدواریم در آینده نزدیک از ابر پروژه‌هایی مانند سالن اجلاس، نمایشگاه بین المللی و بخشی از خط دو مترو به بهره برداری برسد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.