stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 146018
  • 23 تیر 1399 - 8:35
3

سومین رویداد عکاس شو با موضوع دنیای کرونا برگزیدگان خود را شناخت/ رتبه سوم به عکاس اصفهانی رسید

سومین رویداد عکاس شو با موضوع دنیای کرونا برگزیدگان خود را شناخت/ رتبه سوم به عکاس اصفهانی رسید
اختتامیه رویداد عکاس شو با موضوع دنیای کرونا به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان با معرفی نفرات برگزیده برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

متین عمیدی، اظهار کرد: اختتامیه سومین رویداد عکاس شو با موضوع دنیای کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی با حضور دبیر ستاد جبهه فرهنگی استان اصفهان، مسوولان حوزه هنری و داوران رویداد برگزار و از نفرات برگزیده این رویداد تقدیر شد.

دبیر خانه عکس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اصفهان گفت: از یک ماه پیش فراخوان ارسال عکس این رویداد را به صورت کشوری منتشر کردیم و تا ۱۴ تیرماه دریافت آثار ادامه داشت و از بین آثار ارسالی در بخش حرفه‌ای سعید قاسمی از اهر با ۳ اثر برگزیده نفر اول، محمد آهنگر از اهواز نفر دوم، سید محمدرضا شریف از اصفهان نفر سوم و همچنین جایزه ویژه دبیرخانه به نگاه خلاق به خدیجه نادری از اصفهان با ۳ اثر برگزیده تعلق گرفت و در بخش موبایل نیز محمد آهنگر از اهواز تنها برگزیده این بخش معرفی شد.

وی افزود: خانه عکس آینه تا کنون سه رویداد عکاس شو با موضوعات« حال خوب اصفهان، سوگواره محرم و دنیای کرونا» برگزار کرده است که هر سه رویداد کشوری بوده و از تمام استان‌ها عکاس‌های مطرح اثر ارسال کرده‌ و برگزیده شده‌اند. همچنین در جریان این رویداد‌‌ها ورکشاپ‌هایی با موضوع همان رویداد و با تدریس اساتید مطرح برگزار می کنیم تا شرکت کنندگان آثار خود را آسان‌تر انتخاب و تهیه کرده و برای فراخوان ارسال کنند.

عمیدی با بیان اینکه این مجموعه با عنوان آینه به منظور حمایت و پشتیبانی از عکاسان استانی و کشوری شکل گرفته، گفت: تندیس رویداد عکاس شو یکی دیگر از  نکات مثبت این رویداد می باشد که با استفاده از یک دوربین عکاسی واقعی ساخته شد، تصریح کرد: تاکنون این تندیس را فقط در رویداد عکاس شو می توان مشاهده کرد.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.