stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 147262
  • 26 تیر 1399 - 15:44
5
استاندار همدان مطرح کرد:

اجرای پروژه گاوداری ۶۰۰۰ راسی درگزین برای ۴۰۰ نفر اشتغالزایی دارد

اجرای پروژه گاوداری ۶۰۰۰ راسی درگزین برای ۴۰۰ نفر اشتغالزایی دارد
استاندار همدان گفت: اجرای پروژه گاوداری شش هزار راسی شهرستان درگزین برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می کند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، پیش از ظهر امروز سیدسعید شاهرخی در حاشیه بازدید از گاوداری ۶هزار راسی درگزین، بیان کرد: این طرح با هدف اشتغالزایی در منطقه اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر این که با اجرای این طرح برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم  اشتغال ایجاد می شود، گفت: این طرح در روستای سنقر آباد از توابع شهرستان درگزین در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار احداث می‌شود و سرمایه گذار آن، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و مجری آن شرکت گلدشت نمونه اصفهان است.

در ادامه، استاندار همدان در ادامه سفر خود به شهرستان درگزین از پروژه کریدور شمال استان همدان بازدید کرد.

در طول این بازدید، شاهرخی بیان کرد: در پی آن هستیم تا پیگیری‌های لازم منابع مالی مورد نیا این طرح را تامین کنیم تا هرچه سریع‌تر بهره‌برداری شود.
این مقام مسئول با تاکید بر این که همکاری و همراهی بین بخشی در پیشرفت این پروژه نقش مهمی دارد، خاطرنشان کرد: کریدور شمالی که با عنوان ساخت باند اصله _ کاج _ قروه _درگزین _ رزن _ دمق _ اورقین مشخص شده، از پروژه‌های با اهمیت و اولویت‌دار در سند راهبردی توسعه شهرستان رزن است.
شاهرخی خاطرنشان کرد: کریدور شمالی همدان به طول ۸۴ کیلومتر از چهار شهرستان فامنین، درگزین، رزن و کبودرآهنگ عبور می‌کند و آزادراه همدان-ساوه را به شیرین‌سو – زنجان متصل می‌کند.

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.