stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 147728
  • 28 تیر 1399 - 13:37
4
استاندار همدان خبر داد:

تمدید محدودیت های کرونایی در همدان/برگزاری تجمع بالای ۱۰ نفر ممنوع

تمدید محدودیت های کرونایی در همدان/برگزاری تجمع بالای ۱۰ نفر ممنوع
استاندار همدان گفت: ۴ شهرستان در استان، در وضعیت قرمز هستند و محدودیت‌های یک‌ هفته‌ای در استان همدان تمدید می شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در ستاد استانی مدیریت کرونا با تقدیر از خدمات و تلاش های کادر درمان استان، گفت: ۴ شهرستان در استان، در وضعیت قرمز هستند و محدودیت‌های یک‌ هفته‌ای در استان همدان تمدید می شود.

وی با بیان این که برگزاری هر‌گونه تجمع، همایش و جلسه بیش از ۱۰ نفر، ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی می شود، خاطرنشان کرد: اولویت‌های اصلی مقابله با کرونا، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و عدم تجمعات بیش از ۱۰ نفر است.

شاهرخی ضمن تقدیر از فداکاری و تلاش بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا و در نتیجه آن بهبودی شرایط، تصریح کرد: طبق بازدید‌های میدانی صورت گرفته، اکثر مردم استان در اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و گذاشتن ماسک رعایت می‌کنند.

استاندار همدان با تاکید بر این که باید مصوبات ستاد ملی و به تبع آن ستاد استانی، به دقت اجرا و با شدت بر آن‌ها نظارت شود، یادآور شد: همچنان تاکید می‌شود که مردم ماسک بزنند، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و همچنین از تجمعات، شرکت در عروسی و مراسمات اجتناب کنند.
شاهرخی با بیان این که شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان در وضعیت قرمز قرار دارند، عنوان کرد: ضرورت دارد پروتکل‌های ابلاغی ستاد استانی مقابله با کرونا و همچنین رعایت نکات بهداشتی در شهرستان‌های با وضعیت قرمز به صورت جدی و با نظارت بیشتری اجرا و انجام شوند.
این مقام مسئول با بیان این که به جز شهرستان بهار که در وضعیت نارنجی قرار دارد، وضعیت باقی شهرستان‌های استان همدان زرد یعنی در مرحله هشدار هستند، ادامه داد: محدودیت‌های اعمال شده، تا بهبودی اوضاع در شهرستان‌های با وضعیت قرمز به قوت خود باقی هستند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.