stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 148169
  • 29 تیر 1399 - 13:24
0
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته

تلاش برای تسهیلگری در پرداخت وام به صنایع پیشرفته

تلاش برای تسهیلگری در پرداخت وام به صنایع پیشرفته
رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته گفت: تسهیلگری در پرداخت تسهیلات و دریافت وثایق از صنایع پیشرفته در دستور کار قرار دارد تا گام‌های بلندی را برای تحقق شعار سال برداریم.
قلم | qalamna.ir :

رضا نقی پور روز یکشنبه در حاشیه بازدید از شرکت تونل ساز ماشین در قزوین به خبرنگار قلم گفت: امسال برنامه‌های مختلفی را برای تحقق شعار سال در دستور کار داریم که یکی از آنها تسهیلگری در پرداخت تسهیلات و دریافت وثایق از شرکت‌های دانش بنیان مراجعه کننده به صندوق است.

وی اضافه کرد: ما به مجموعه خود تاکید کرده ایم حتما موضوع تسهیلگری را مد نظر قرار دهند تا شعار سال را از طریق تسهیلگری در حوزه پرداخت تسهیلات به صنایع پیشرفته کشور محقق کنیم.

این مسوول گفت: در حوزه دریافت ضمانت نامه نیز به همین شکل عمل خواهیم کرد چون بسیاری از شرکت‌های مراجعه کننده به صندوق طرف قرارداد با ذینفعان هستند و باید از ضمانت نیز برخوردار شوند.

نقی پور افزود: تلاش کرده ایم امسال در عرض یک روز، ضمانت نامه‌ها را در اختیار متقاضیان قرار دهیم تا جهش تولید را عینت ببخشیم.

وی با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز صنایع پیشرفته کشور، گفت: میزان اعتبار مورد نیاز صنایع پیشرفته کشور در سال جاری ۷۰ هزار میلیارد تومان است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بودجه انقباضی دولت و سرمایه محدود صندوق نمی‌توانیم این رقم را نه ما و نه دیگران برآورد کنیم.

نقی پور با بیان اینکه با توجه به سرمایه‌ای صندوق، هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات به صنایع پیشرفته نداریم، افزود:امسال باید به سمت ضمانت نامه محوری پیش برویم تا با توجه به سرمایه محدود صندوق، بتوانیم حداقل در ارایه ضمانت نامه، گرهی از مشکلات صنایع پیشرفته کشور باز کنیم.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته گفت: یکی از کارهای دیگری که می‌توانیم نسبت به سرمایه صندوق انجام دهیم ارایه خدمات کارشناسی به شرکت‌های متقاضی است که یکی از برنامه های اولویت دار ما در سال جاری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به شرکت دانش بنیان تونل ساز ماشین در قزوین، گفت: این شرکت امروز برای اولین بار در کشور، یک ماشین حفاری را عرضه کرده و توانسته است با شرکت آب و فاضلاب کشور قرارداد ببندد و این محصول را در داخل کشور عرضه کند.

نقی پور گفت: این پروژه، یک طرح ملی است که حاصل زحمات وزارت صنعت، معدن و تجارت و صندوق حمایت از صنایع پیشرفت بوده و خوشحالیم که امروز به نتیجه رسیده است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.