stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 148584
  • 30 تیر 1399 - 14:08
0

۲۰ میلیون تومان تسهیلات به مهدکودک‌های قزوین پرداخت می‌شود

۲۰ میلیون تومان تسهیلات به مهدکودک‌های قزوین پرداخت می‌شود
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مهدکودک‌های قزوین می‌توانند با هدف جبران خسارت ناشی از بیماری کرونا در ۲ نوبت از صندوق کارآفرینی امید تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی دریافت کنند.
قلم | qalamna.ir :

منوچهر حبیبی روز دوشنبه در نشست مشترک با اعضای کانون توسعه مهاد کودک استان قزوین افزود: نماینده مهاد کودک باید در این ۲ نوبت با اولویت بندی نسبت به معرفی آن‌ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه مهادهای کودک در مناطق حاشیه‌ای و محروم نیازمند حمایت بیشتری خواهند بود، اظهار داشت: بهزیستی موظف است با شناسایی مهدکودک‌های آسیب دیده در این مناطق نسبت به معرفی ۲۰ مهد برای دریافت حمایت‌های ویژه اقدام کند.

حبیبی با بیان اینکه برای بخشودگی مالیات و تامین اجتماعی مهادهای کودک باید بهزیستی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین مکاتبه داشته باشد، اظهار داشت: طبق مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مهادهای کودک جز رسته‌های آسیب دیده هستند و می‌توانند از تسهیلات لازم برخوردار شوند.

معاون سیاسی استاندار قزوین تاکید کرد: مجوزهای مهدکودک حتما باید از سوی بهزیستی صادر شود و اگر مواردی وجود دارد که دستگاهی به احداث چنین نهادهایی اقدام کرده است، باید گزارش شود تا سریعا برخوردهای لازم صورت پذیرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: مهد کودک کاری تخصصی است که با آموزش و تربیت عجین است و هرگز هیچ دستگاهی نباید به این نهادها به عنوان مکانی درآمدزا نگاه کند.

وی یادآور شد: دورانی که کودکان در مهدکودک ها تربیت می شوند بسیار حساس و مهم است دستگاه‌های اجرایی باید به اهمیت این مراکز  بیش از پیش توجه کنند تا نسل آینده دچار مشکل نشود.

استان قزوین دارای ۱۱۰ مهدکودک است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.