stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 149010
  • 31 تیر 1399 - 15:52
2
راه اندازی سامانه نظارت همگانی بر فرآیند ثبت نام در مدارس

راه اندازی سامانه نظارت همگانی بر فرآیند ثبت نام در مدارس

راه اندازی سامانه نظارت همگانی بر فرآیند ثبت نام در مدارس
سامانه "نظارت همگانی بر فرایند ثبت‌نام به‌منظور نظارت اولیای دانش آموزان بر فرایند ثبت‌نام، در آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش‌وپرورش فارس گفت: به‌منظور نظارت اولیای دانش آموزان بر فرایند ثبت‌نام، سامانه “نظارت همگانی بر فرایند ثبت‌نام راه‌اندازی شد.
سعید مهبودی از راه‌اندازی سامانه نظارت همگانی بر فرایند ثبت‌نام در مدارس خبر دارد و گفت: این سامانه باهدف مدیریت، نظارت و ارزشیابی، افزایش اعتماد عمومی و همچنین جلب مشارکت اولیا در فرایند ثبت‌نام فعال‌شده است
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش‌وپرورش فارس افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی به ادارات آموزش‌وپرورش در سراسر استان، در این فرایند یکی از اولیا منتخب عضو انجمن اولیا و مربیان در همه مدارس دولتی و غیردولتی، به‌صورت داوطلبانه و افتخاری بر فرایند ثبت‌نام نظارت می‌نماید.
وی گفت: اولیای ناظر نیز با تکمیل نمون برگ نظارتی و ارسال آن به کارشناسی ارزیابی عملکرد ادارات، تا پایان فصل ثبت‌نام (ابتدای مهر) در این امر فعالیت می‌کنند و کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات نیز موظف به ثبت فرم یادشده در سامانه نظارت می‌باشند.
مهبودی در ادامه گفت: همچنین تمامی اولیای دانش آموزان نیز می‌توانند با ورود به سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش به آدرس http://shekayat.medu.ir/ و استفاده از لینک ” نظارت همگانی بر فرایند ثبت‌نام ” نظر خود را در مورد نحوه ثبت‌نام در این سایت اعلام نمانید.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش‌وپرورش فارس تأکید کرد: لازم است مدیران مدارس و مسئولان ادارات، آدرس سایت مذکور را در دید عموم قرار دهند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.