stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 149193
  • 01 مرداد 1399 - 8:31
2

تشکیل ۶ هزار و ۳۹ پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین

تشکیل ۶ هزار و ۳۹ پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۶ هزار و ۳۹ پرونده با اشتغال ۱۰ هزار و ۱۳۶ نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به مبلغ یک صد میلیارد تومان تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شد.
قلم | qalamna.ir :

رضا گروسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: از این تعداد پرونده تاکنون سه میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخته شده است.

وی افزود: از ۱۵ بانک دولتی و خصوصی استان ۱۱ بانک برای پرداخت تسهیلات کرونا اقدام کرده‌ و بانک ملی و صادرات بیشترین پرداختی را داشته‌اند.

این مسوول گفت: ۷۳۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه با همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های عامل جذب شود.

گروسی با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان شناور است، خاطرنشان ساخت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

وی گفت: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله، بهره بانکی ۱۲ درصد و سه ماه دوره سکون و خواب به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و مدت زمان ثبت نام آن نیز تا پنجم مردادماه تمدید شده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.