stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 149639
  • 02 مرداد 1399 - 12:20
4
رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد دهاقان:

دهاقان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه فرهنگ و هنر دارد / طبیبیان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان شد

دهاقان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه فرهنگ و هنر دارد / طبیبیان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان شد
رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد دهاقان با بیان اینکه شهرستان دهاقان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه فرهنگ و هنر دارد، خاطر نشان کرد: زیر ساخت‌های لازم برای هنرمندان در این شهرستان فراهم نبود که در طول یک سال گذشته بخش زیادی از این زیر ساخت‌ها فراهم شد.
قلم | qalamna.ir :

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان بعدازظهر چهارشنبه با حضور حمیدرضا ملکوتی خواه معاون توسعه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در سالن جلسات فرمانداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد دهاقان در این آئین اظهار داشت: با همکاری شهرداری و شورای شهر خانه فرهنگ و هنر پس از پیگیری‌های فراوان در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرار گرفت.

مصطفی صالحی با بیان اینکه شهرستان دهاقان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه فرهنگ و هنر دارد، خاطر نشان کرد: زیر ساخت‌های لازم برای هنرمندان در این شهرستان فراهم نبود که در طول یک سال گذشته بخش زیادی از این زیر ساخت‌ها فراهم شد.

وی از راه اندازی آموزشگاه سینما و تئاتر و آموزشگاه موسیقی برای اولین بار در شهرستان دهاقان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم در این ارتباط فراهم شده است.

وی با بیان این‌که با رایزنی با مسؤولان و مجموعه‌های مختلف تجهیزات و امکانات مورد نیاز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه‌های فرهنگی به ارزش ۴۰ میلیون تومان تأمین شد، افزود: با اخذ مجوز، تأسیس ۲ کانون فرهنگی، هنری در روستای پوده و بقعه بابا شیخ حسین، تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به ۳۴ کانون رسید.

صالحی با بیان این‌که کانون‌های فرهنگی، هنری شهرستان دهاقان در اولین رویداد «فهما» رتبه سوم استان اصفهان و کانون امام محمد باقر (ع) روستای قهه در سطح کشور رتبه چهارم را کسب کرد، گفت: کتابخانه گنجینه بهار روستای پوده برای چندمین سال متوالی در کشور رتبه برتر را کسب کرد و توسط وزیر فرهنگ و ارشاد مورد تقدیر قرار گرفت.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد دهاقان تاکید کرد: در سالی که گذشت کشور شرایط سختی را داشت به گونه‌ای که در آبان ماه به دلیل ناآرامی‌هایی که در کشور به وجود آمد، تعدادی از برنامه‌های فرهنگی لغو شد، پس از آن شهادت سردار سلیمانی پیش آمد و اکنون نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری برنامه‌های فرهنگی وجود ندارد.

وی بیان داشت: برگزاری اولین جشنواره تئاتر خیابانی، همایش پیاده‌روی هنرمندان، جنگ‌های شادی و تشکیل برنامه تلویزیونی «چارسوق» در شبکه اینستاگرام و آپارات در ایام خانه‌نشینی برای اولین بار در سطح استان اصفهان، از جمله اقدامات انجام شده است.

گفتنی است در این مراسم از خدمات یک ساله مصطفی صالحی تقدیر شد و سعید طبیبیان به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان معرفی شد.

طبیبیان همچنین ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا را نیز بر عهده دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.