stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 150288
  • 04 مرداد 1399 - 14:24
2
معاون ترافیک پلیس راهور:

اقدامات معاونت ترافیک شهرداری در کاهش تصادفات موثر است/ فرهنگ سازی نقش مؤثری در کاهش تصادفات دارد/ دوربین ثبت تخلفات دیجیتال باید نصب شود

اقدامات معاونت ترافیک شهرداری در کاهش تصادفات موثر است/ فرهنگ سازی نقش مؤثری در کاهش تصادفات دارد/ دوربین ثبت تخلفات دیجیتال باید نصب شود
معاون آموزش و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه باید دوربین های ثبت تخلف بصورت دیجیتال در سطح شهر نصب شود گفت: اقدامات معاونت ترافیک شهرداری کرمانشاه در کاهش تصادفات مؤثر است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ غلامی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: در ابتدا باید گفت که عقیده ای بر نصب سرعت کاه در سطح شهر نداریم اما وقتی برخی از رانندگان به قانون توجهی ندارند، جهت کاهش تصادفات مجبور به نصب سرعت کاه در سطح شهر هستیم.

وی افزود: در کمربندی غربی، نام بزرگراه فقط اسم است اما هیچ گونه زیرساخت بزرگراهی ازجمله طول و عرض عابر ندارد و یا وجود فرعی های مختلف جهت ورود به شهرک ها همواره باعث ایجاد خطر می‌شود.

معاون آموزش و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه درخصوص اقدامات معاونت ترافیک شهرداری کرمانشاه جهت کاهش تصادفات در کمربندی غربی گفت: آنچه که از سوی شهرداری کرمانشاه در کمربندی غربی نصب شده سرعت کاه است نه سرعتگیر و طبق آمار ارائه شده از سوی پزشکی قانونی، در سه ماه سال گذشته تعداد فوتی یک و مصدومیت ۶ مورد بوده است اما این آمار در سه ماه سال‌جاری به ترتیب به صفر و دو مورد کاهش یافته است که نشان از مؤثر بودن اقدامات صورت گرفته از سوی معاونت ترافیک شهرداری کرمانشاه است.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه فرهنگ سازی نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد بیان کرد: نوع وقوع تصادفات با میزان سرعت مشخص می‌شود، بعنوان مثال وقتی تصادفی در کمربندی غربی با سرعت مجاز ( ۵۰ کیلومتر ) رخ دهد، ۸۰ درصد منجر به آسیب خودرو و نهایتأ منجر به مصدومیت می‌شود اما وقتی تصادفی با سرعت غیرمجاز ( ۸۰ کیلومتر ) رخ دهد، ۸۰ درصد منجر به فوت می‌شود لذا جهت کاهش سرعت مجبور به استفاده از سرعت کاه می‌شویم.

وی در پایان نصب دوربین های دیجیتال جهت ثبت تخلفات را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: در کمربندی غربی و بزرگراه امام خمینی (ره) جهت کاهش سرعت و نظارت کامل بر نوع رانندگی مجبور به استفاده از دوربین های غیر ثابت می‌شویم، لذا وجود دروبین های دیجیتال که به مرکز پلیس متصل است یک امر ضروری به حساب می‌آید.

قلم: پیرو پیگیری های صورت گرفته، نصب حدود ۱۵۰ دوربین ثبت تخلف از طریق بخش خصوصی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در حال طی مراحل اداری است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.