stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 151655
  • 08 مرداد 1399 - 10:38
2

داستان این روزهای ذوب آهن، جنگ برای بقا در لیگ

داستان این روزهای ذوب آهن، جنگ برای بقا در لیگ
قلم/اصفهان_شاگردان بوناچیچ که در شروع مجدد لیگ برتر عملکرد ضعیفی در کسب امتیاز داشتند تا این تیم بیشتر از همیشه خطر سقوط را حس کند و در هفته‌های پایانی برای تک تک امتیازات ارزش قائل شده و بجنگند.
قلم | qalamna.ir :

سبز‌پوشان در تعطیلات کرونایی شاهد تغییر روی نیمکت بودند ‌و میودراگ رادولوویچ حاضر به برگشت به اصفهان نشد تا مسؤولان ذوب‌آهن در دقیقه ۹۰ با لوکا بوناچیچ برای هدایت ذوب‌آهن در ادامه لیگ برتر به توافق برسند.

شاگردان بوناچیچ اما در شروع مجدد لیگ برتر عملکرد ضعیفی در کسب امتیاز داشتند تا این تیم بیشتر از همیشه خطر سقوط را حس کند و در هفته‌های پایانی برای تک تک امتیازات ارزش قائل شده و بجنگند.

ذوب‌آهن در ۵ دیدار خود بعد از تعطیلات کرونایی لیگ برتر در ۴ دیدار متحمل شکست شد، سبز‌پوشان در ۲ دیدار مقابل پیکان و ماشین‌سازی شکست خوردند که حریف مستقیم آن‌ها برای سقوط محسوب می‌شدند و همین کار ذوب‌آهن را سخت کرد.

سبز‌پوشان دیار زاینده‌رود در ۴ دیدار پایانی خود در لیگ برتر باید به ترتیب با تیم‌های نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان دیدار کنند که در این بین بازی با گل‌گهر سیرجان در هفته آخر شاید دیدار سرنوشت‌سازی باشد البته باید منتظر امتیاز‌گیری تیم‌ها تا آن زمان ماند.

ذوب‌آهن که در همین هفته‌ها و با وجود شکست نشان داد در نحوه بازی از حریفان چیزی کم ندارد و بعضا یک سر و گردن نیز بالاتر است، می‌تواند با بازی هوشمندانه و جمع‌آوری امتیازات لازم از این بحران مقطعی نیز به سلامت خارج شده و برای فصل بعد برنامه‌ریزی بهتری انجام دهد.

هشتگ:
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.