stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 152215
  • 09 مرداد 1399 - 18:04
1
شهریار حیدری:

مشکلات منطقه حاصل بی توجهی مدیران است/ کرمانشاه به محلی برای آزمون مدیران غیربومی تبدیل شده است

مشکلات منطقه حاصل بی توجهی مدیران است/ کرمانشاه به محلی برای آزمون مدیران غیربومی تبدیل شده است
کرمانشاه/قلم: نماینده شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات آبی منطقه حاصل بی توجهی مدیران است گفت: استان کرمانشاه به محلی برای آزمون مدیران غیربومی تبدیل شده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، دکتر شهریار حیدرى نماینده مردم شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در جلسه بررسی مشکلات سامانه گرمسیری که پیش از ظهر امروز با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و دیگر مسؤلین در محل فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد با انتقاد از کاستی ها و بی توجهی به مشکلات آب منطقه اظهار داشت: تیم تخصصی از سوی وزارت نیرو برای بررسی طرح سامانه گرمسیری بعداز پیگیری های انجام شده در صحن علنی مجلس امروز به منطقه آمده تا با بازدید میدانی و کار کارشناسی مشکلات جاماندن زمین‌های حاصل خیز کشاورزی منطقه از طرح را برطرف کنند.

وی افزود: از تمام حق نظارت و جایگاه نمایندگی خود برای احقاق حقوق مردم حوزه انتخابیه استفاده خواهم کرد و مباحث کارشناسی را قبول داشته و مباحث غیر کارشناسی و توجیه کننده را به هیچ وجه نخواهم پذیرفت.

حیدری ادامه داد: آمار منابع آبی موجود و ظلمی که در حق مردم منطقه انجام شده به خوبی نمایان است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: باوجود رودخانه های جاری، سدهای بزرگ، آبهای زیر زمینی و منابع آبی مناسب در منطقه وجود مشکلات آبی به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه وضعیت موجود حاصل بی توجهی و کم توجهی مدیران است گفت: اعتبارات تصویب شده برای حوزه آب‌های شهری و روستایی با هیچ منطقی قابل دفاع نیست.

حیدری با بیان اینکه روستایی که در فاصله ۲۰۰ متری بهترین چشمه قرار دارد امروز از نعمت آب آشامیدنی محروم است تاکید کرد: استان کرمانشاه محلی برای آزمون و تجربه مدیران غیر بومی شده است و مدیران بومی و لایق استان به استان‌های دیگر اعزام می شوند که ظلم بزرگ وزارت نیرو در حق منطقه است.

نماینده شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در پایان بیان کرد: دهستانهای قلعه شاهین، دشت ذهاب، پشت تنگ، سرقلعه، جگیران و … با داشتن منابع آبی بسیار خوب امروز از آب آشامیدنی محروم هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.