stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 152981
  • 12 مرداد 1399 - 14:35
0

فروش سهام عدالت سبب خالی شدن حساب شهروند آشخانه ای شد 

فروش سهام عدالت سبب خالی شدن حساب شهروند آشخانه ای شد 

ایسنا/خراسان شمالی  رئیس پلیس فتا خراسان‌شمالی از شناسایی و دستگیری شخصی که با سوءاستفاده از اعتماد شاکی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی کرده بود ، خبر داد. 

قلم | qalamna.ir :

سرگرد یوسف شاکری اظهارکرد: در پی مراجعه فردی مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی در چندین مرحله برداشت هایی صورت گرفته است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، وی افزود: با توجه به اینکه همه برداشت‌ها  به ‌صورت خرید اینترنتی بوده است ، با اقدامات فنی و پلیسی متهم مورد نظر شناسایی و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

شاکری افزود : در روند رسیدگی پرونده مشخص شد که شاکی جهت ثبت‌نام و فروش سهام عدالت از طریق سامانه‌های بورسی به متهم مراجعه کرده که متهم از اعتماد وی سوء استفاده و اطلاعات شخصی و بانکی وی را به سرقت برده و کم کم اقدام به برداشت از حساب بانکی او می کرده است. 

شاکری گفت: با توجه به رونق بازار بورس در هفته‌های اخیر، به افراد مبتدی و ناآشنا به فضای معاملات بورس  توصیه می‌شود ابتدا مهارت و دانش خود در خصوص سرمایه‌گذاری‌های بورسی  افزایش  دهند و سپس وارد این بازار مالی شوند و سرمایه‌گذاری کنند.

وی با تأکید بر افزایش امنیت کاربری‌ها و حفظ و نگهداری اطلاعات بیان داشت : مشخصات  فردی و حساب بانکی افراد جزء اسناد محرمانه است و شهروندان به‌هیچ‌عنوان نباید اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران و حتی آشنایان خود قرار دهند.

شاکری خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی می‌توانند از طریق تماس با مراکز پلیس فتا یا از طریق سایت www.cyberpolice.ir موضوع را به پلیس اعلام کنند .

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.