stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 153088
  • 12 مرداد 1399 - 19:36
3

در مرحله نخست کمک‌های مومنانه؛ فارس پیشگام کمک‌های خیران به نیازمندان

در مرحله نخست کمک‌های مومنانه؛ فارس پیشگام کمک‌های خیران به نیازمندان
خیران فارس در مرحله نخست کمک‌های مومنانه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت کردند.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در جلسه ساماندهی مشارکت‌های مومنانه گفت: کمک ۳۲۰ میلیارد تومانی در مرحله نخست کمک‌های مومنانه، استان فارس را پیشگام کرد.
نیازی افزود: در مرحله نخست با کمک خیران بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی نیز بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
وی گفت: با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، سیستم اجتماعی و مردمی، در کنار کادر درمان مرهمی بر درد‌های آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان شد
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس افزود: تلاش می‌شود با راه اندازی یک سیستم یک پارچه و هماهنگ خانواده‌های مستعد شناسایی شوند تا کمک ها، عادلانه بین نیازمندان توزیع شود.
جانشین استاندار در ستاد کرونا فارس هم گفت: از ٣۶ شهرستان استان تنها دو شهرستان بختگان و رستم از نظر کرونا وضعیت سفید دارند و شهرستان‌های دیگر در وضعیت زرد و قرمز هستند.
قاسم پور افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا، باید مراسم عزاداری‌ها در روز‌ها و مدت زمان کمتر انجام و نذورات هم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی توزیع شود.
وی گفت: تخصیص بخشی از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای تهیه بسته‌های معیشتی، راه اندازی سامانه شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا و ثبت اطلاعات آن‌ها برخی از مصوبات این جلسه بود.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صداوسیمای مرکز فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.