stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 154410
  • 16 مرداد 1399 - 23:28
1

تیم والیبال کاوه آبگرم مورد تجلیل قرار گرفت

تیم والیبال کاوه آبگرم مورد تجلیل قرار گرفت
قزوین - قلم - در مراسمی با حضور علیرضایی فرماندار شهرستان آوج،حجت الاسلام هاشمی امام جمعه آوج،بخشدار آبگرم،شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای آوج و آبگرم،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و حاج محمد اسدی مالک بازار آهن کاوه آبگرم و از خیرین شهرستان از تیم والیبال کاوه آبگرم که موفق به کسب قهرمانی استان و حضور در لیگ دسته دوم والیبال بزرگسالان کشور شد،تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، فرماندار شهرستان آوج در این جلسه در سخنانی بیان داشت:ورزش در جامعه جدید از حوزه های فراغت شهروندان محسوب می شود که مورد استقبال مردم بوده و از حوزه سرمایه گذاری به شمار می رود.
نصرت الله علیرضایی افزود:ورزش ابعاد مختلف سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و بین المللی دارد که غرور ملی را برمی انگیزد و زمینه صلح و دوستی را در بین آحاد جامعه و حتی در روابط بین دولت ها می تواند فراهم کند.
وی با اشاره به صعود تیم والیبال کاوه آبگرم به لیگ دسته دوم کشوری اظهار داشت:تیم کاوه آبگرم یک سرمایه اجتماعی و فرهنگی برای شهرستان محسوب می شود که برای تقویت این سرمایه و پیوند آن با ساکنین شهرستان و بخش های مرکزی و آبگرم باید استعدادهای نوجوانان و جوانان شهرستان در این رشته شناسایی و در کنار و همراه این تیم به کار گرفته شود.
فرماندار شهرستان آوج گفت:علاوه بر آن انتظار می رود بخشی از تمرینات این تیم تا زمان شروع مسابقات لیگ کشوری در سالن های شهرهای آبگرم و آوج برگزار شود تا احساس و شور و شوق جوانان و نوجوانان شهرستان برای همراهی و تشویق و حمایت از تیم بسیج شود.
علیرضایی در این جلسه از همراهی و حمایت و پشتیبانی مالی حاج محمد اسدی مالک بازار آهن کاوه آبگرم از این تیم و همچنین شهرداران آبگرم و آوج تقدیر و تشکر کرد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از نفرات تیم تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.