stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 155157
  • 19 مرداد 1399 - 18:11
1
استاندار قزوین

ظرفیت دفاع مقدس برای تقویت انسجام جامعه به کار گرفته شود

ظرفیت دفاع مقدس برای تقویت انسجام جامعه به کار گرفته شود
قزوین – قلم– استاندار قزوین گفت: دوران دفاع مقدس برای ما یک مدرسه و دانشگاه بود و باید بتوانیم از ظرفیت آن برای انجسام بخشی به جامعه و اعتمادسازی به نیروهای جدید بهره برداری کنیم.
قلم | qalamna.ir :

قلم، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان قزوین، افزود:متاسفانه ما خوب نتوانسته‌ایم از این ظرفیت بهره بگیریم چون هرکجا از این پتانسیل و توانمندی بهره برداری کرده ایم، سود برده و برای کشور موثر واقع شده ایم.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب زندگی آیت الله باریک بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید از این دست تالیفات را برای الگوسازی در سطح استان انجام دهد و افرادی را که سرمایه‌های بزرگی در دوران دفاع مقدس بوده‌ و نقش انسجام بخشی داشته‌اند، شناسایی کرده و به نسل‌های جدید معرفی کنند.

وی گفت: معرفی شخصیت‌های موثر در انقلاب و دفاع مقدس چه از کسانی که زنده هستند و چه کسانی که از میان ما رفته اند باید صورت گیرد تا تجلیل از مقام و زحمات این افراد را در جامعه شاهد باشیم.

جمالی پور افزود: رونمایی از این کتاب یک کار کوچک در برابر خدمات بزرگ آیت الله باریک بین است و باید آن را آغاز کار برای معرفی این مجاهدان بدانیم.

جمالی پور افزود: ذکر خیر آیت الله باریک بین را قبل و بعد از انقلاب از نوع نگاه، تلاش‌ها و رفتارهای بسیار ارزشمند ایشان شنیده‌ایم و امروز خلا وجودی ایشان در استان به شدت احساس می شود.

وی گفت: ایشان در طول انقلاب زحمات زیادی در قزوین برای انسجام بخشی نیروها، اعزام رزمندگان به جبهه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس کشیدند و نقش پدری خود را برای اجماع سازی نیروهای انقلاب و انسجام بخشی به آنها رقم زدند و باید یاد و خاطره این مجاهد نستوه را گرامی بداریم.

استاندار قزوین افزود: تجلیل از خدمات بزرگان یک نوع فرهنگ سازی است و حتما باید این کار را در استان با جدیت پیگیری کرده و انجام دهیم.

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار هادی درزی رامندی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.