stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
  • کد خبر : 155455
  • 20 مرداد 1399 - 13:25
4

انتقاد رهبر اقلیت سنا از عملکرد ترامپ در مدیریت مداخلات انتخاباتی

انتقاد رهبر اقلیت سنا از عملکرد ترامپ در مدیریت مداخلات انتخاباتی

رهبر اقلیت سنا، جمهوری‌خواهان و رئیس جمهور آمریکا را به خاطر سوء مدیریت اخبار مربوط به تلاش‌ها برای مقابله با مداخله انتخاباتی روسیه محکوم کرد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه پولتیکو، چاک شومر، رهبر دموکرات اقلیت سنا گزارش‌ها درباره تلاش‌های روسیه برای مداخله در انتخابات آمریکا را تایید کرد و واکنش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به این اخبار را زیر سوال برد.

در گزارش اطلاعاتی که هفته گذشته منتشر شد، آمده است که روسیه، چین و ایران به عنوان تهدیدهایی برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا تلقی می‌شوند و روسیه به ویژه به صورت فعالانه برای متزلزل کردن جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات پیش‌رو تلاش می‌کند.

شومر در مصاحبه‌ای با شبکه ای‌بی‌سی گفت: ترامپ مقاومت می‌کند. چرا دونالد ترامپ نمی‌خواهد مانع روسیه از مداخله در این انتخابات شود؟ شما باید این سوال را بپرسید. این سرچشمه و منبع دموکراسی ماست.

شومر به تلاش‌های دموکرات‌ها برای مقابله با مداخله انتخاباتی و به لایحه سناتور کریس وان هولن از ایالت مریلند اشاره کرد که تدابیر حفاظتی ویژه‌ای را در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ ایجاد می‌کند.

شومر همچنین سناتور رون جانسون و لیندسی گراهام را به خاطر رهبری تحقیقات درباره روابط ادعا شده بایدن با روسیه محکوم کرد.  

وی گفت: این جلسات که جانسون و گراهام برگزار می‌کنند بر مبنای اطلاعات غلط روسیه از جو بایدن به معنای دیگر کلمه، گزارشات غلط روسیه درباره بایدن قرار دارند. آنها باید به خاطر کاری که انجام می‌دهند و اجازه می‌دهند روس‌ها آنها و ما مردم آمریکا را بازی دهند، از خودشان خجالت بکشند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.