stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 156219
  • 22 مرداد 1399 - 12:26
3

همزمان با هفته دولت ۹۹ هشت طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان سمنان افتتاح می‌شود

همزمان با هفته دولت ۹۹ هشت طرح عمرانی برق رسانی در شهرستان سمنان افتتاح می‌شود
قلم/ سمنان- مدیر توزیع نیروی برق شهرستان سمنان گفت: هشت طرح عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق این شهرستان با مبلغ ۴۶ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت امسال، افتتاح می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

مهدی پاک طینت روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: طرح بهینه سازی ۳۰ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق و اصلاح هفت هزار و ۲۲۱ متر شبکه در نقاط مختلف شهرستان با مبلغ ۱۴میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال درهفته دولت افتتاح خواهند شد.
وی با اشاره به این که طرح بهینه سازی یک هزار و ۶۲۰ دستگاه انشعابات دیماندی و آمپری با اعتبارهفت میلیارد و ۴۵میلیون ریال افتتاح می گردند افزود: طرح توسعه سه هزار و ۷۵۴ متر شبکه توزیع برق هوایی و زمینی با هزینه هفت میلیارد و ۴۱ میلیون ریال مورد بهره برداری واقع می شود.
وی با ابراز این که طرح بهسازی و احداث یک هزار و ۴۴۱ متر شبکه روشنایی معابر در سطح شهرستان با اعتبار دو میلیارد و ۱۱۹میلیون ریال بهره برداری خواهد شد اضافه کرد: طرح توسعه ۱۰ دستگاه پست هوایی توزیع برق با مجموع قدرت یک هزار و ۴۵۵ کیلوولت آمپر به مبلغ پنج میلیارد و ۷۳۱میلیون ریال نیز بهره برداری خواهند شد.
وی باعنوان این که طرح احداث پست زمینی پدمانتد باقدرت ۴۰۰ کیلوولت آمپر به همراه یک دستگاه ترانس با ظرفیت ۶۳۰ کیلوولت آمپر در خیابان شیخ فضل ا… نوری با هزینه سه میلیارد و ۳۶۸میلیون ریال افتتاح می گردند تصریح کرد: طرح بهینه سازی یک هزار و ۴۵ متر شبکه فشار ضعیف زمینی خیابان امام خمینی (ره) شرقی، حدفاصل چهارراه مازندران تا میدان شهید بهشتی به مبلغ یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال نیزبهره برداری می شود.
پاک طینت اظهارداشت: طرح بازسازی ایستگاه زمینی توزیع برق چهارراه مازندران با اعتبار پنج میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال، از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت به شمار می رود.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.