stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 157300
  • 25 مرداد 1399 - 20:08
2
بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه به مناسبت 26 مرداد:

حماسه پاوه یک معجزه الهی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود

حماسه پاوه یک معجزه الهی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود
کرمانشاه/قلم: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به مناسبت سالروز حماسه آزاد سازی حماسه پاوه ۲۶ مرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به مناسبت فرا‌رسیدن روز ۲۶ مرداد سالروز آزادسازی شهر پاوه، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر امام راحل و شهدای این حماسه بزرگ و ظفرمند بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

حماسه پاوه یک معجزه الهی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و مردم شریف و انقلابی منطقه اورامانات و شهر پاوه است.

در آن دوران عناصر ضد انقلاب و خود فروخته با پشتیبانی و استکبار جهانی از بابت حاکمیت از دست رفته ستم شاهی دست بر شرارت زده و شهر پاوه قهرمان را محاصره و وارد شهر شده بودند و تعدادی زن و بچه به خاک و خون نشاندند؛ که مردم شریف و جوانان غیرتمند پاوه‌ای و پاسداران دلیر این دیار با افتخار دوشادوش پاسداران و رزمندگان دلیر به فرماندهی شهید بزرگوار چمران جانانه برای حفظ جان مردم دفاع نمودند که هجوم دشمن آنقدر بی رحم و وحشیانه بود که هر لحظه احتمال آن میرفت که شهر سقوط کند.

ولی با فرمان تاریخی حضرت امام راحل در آن زمان و حرکت نیرو‌های نظامی به سمت پاوه مردم قهرمان شهر پاوه و پاسداران روحیه گرفتند، دشمن وحشت زده از شهر خارج و پا به فرار گذاشتند و حماسه بزرگ ۲۶ مراد پاوه برای تاریخ خلق گردید.

بی تردید عمل به آموزه‌های تاریخی و توصیه‌های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و لبیک گویی به تبعیت از فرامین راه‌گشای مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی آحاد جامعه مسئولین محترم و مقاومت و استقامت در برابر زور گویی، تهدید و تحریم‌های دشمنان ایران اسلامی تکلیفی برای همگان و بهترین انتخاب در ادامه مسیر عزت و استقلال و پیشرفت و تعالی در چهار چوب آموزه‌های دین مبین اسلامی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.