stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۳ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 13 July , 2024
  • کد خبر : 157647
  • 26 مرداد 1399 - 15:35
3
بخشدار مرکزی دهاقان:

اعلام ممنوعیت هر گونه پذیرایی در جریان برگزاری مراسم عزاداری / تعطیل محل گردشگری «چشمه علی همگین» و «پیشه دزج»

اعلام ممنوعیت هر گونه پذیرایی در جریان برگزاری مراسم عزاداری / تعطیل محل گردشگری «چشمه علی همگین» و «پیشه دزج»
قلم/اصفهان_ بخشدار مرکزی دهاقان با اعلام ممنوعیت هر گونه پذیرایی در جریان برگزاری مراسم عزاداری، بیان داشت: نذورات برابر نکات مندرج در دستورالعمل بهداشتی مرتبط صرفاً در قالب تهیه ماسک و مواد ضد عفونی و یا غذا طبخ شده در قالب بسته بندی در ظروف یک بار مصرف و تحویل درب منازل صورت گیرد.
قلم | qalamna.ir :

بخشدار مرکزی دهاقان با اعلام ممنوعیت هر گونه پذیرایی در جریان برگزاری مراسم عزاداری، بیان داشت: نذورات برابر نکات مندرج در دستورالعمل بهداشتی مرتبط صرفاً در قالب تهیه ماسک و مواد ضد عفونی و یا غذا طبخ شده در قالب بسته بندی در ظروف یک بار مصرف و تحویل درب منازل صورت گیرد.

رستگار ادامه داد: نذورات خاصی که امکان تغییر نذر به دلیل مسائل شرعی وجود ندارد، با نظارت کارشناسان بهداشتی طبخ و بسته بندی شود و توزیع این نذورات می‌بایست تحویل درب منازل باشد تا از تجمع و تراکم جمعیت جلوگیری شود.

وی با تاکید بر ضدعفونی مکان‌های عزاداری قبل و بعد از مراسم، گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان، برگزاری هرگونه تعزیه خوانی در طول ایام محرم ممنوع و هرگونه تجمع در آرامستان در ایام محرم ممنوع است.

بخشدار مرکزی دهاقان همچنین اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان دهاقان محل گردشگری «چشمه علی همگین» و «پیشه دزج» تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم، هیئت‌های مذهبی و توجه به توصیه‌های مسئولین بهداشتی وبا نظارت دهیاران به عنوان مدیر بحران آئین عزاداری امسال باشکوه و در کمال سلامت برگزار شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.